۲۲ طرح آب و فاضلاب با اعتبار مورد نیاز ۲۷۵۰ میلیارد تومان برای تصویب در سفر آینده رییس جمهور پیشنهاد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ 23 May 2022

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: این طرح‌ها شامل ۶ طرح در بخش آب و ۱۶ طرح در بخش فاضلاب است که برخی از آن‌ها بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
کاظم جعفری، اولویت آب و فاضلاب استان اصفهان را ارائه طرح‌های نیمه تمام برای تصویب اعتبار مورد نیاز در سفر آتی رییس جمهور دانست و گفت: این طرح‌ها برای تکمیل و بهره برداری به ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفای استان اصفهان به ارائه سه پیشنهاد برای دریافت مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق از طرف سازمان برنامه ریزی و مدیریت کشور اشاره کرد و گفت: این پیشنهاد‌ها برای اجرا و توسعه تاسیسات فاضلاب در شهر‌های فلاورجان، دهاقان و فریدونشهر ارائه می‌شود.
آبرسانی به شهر‌های گلپایگان، خوانسار، گز، خور و باغبهادران، ایجاد و توسعه تاسیسات فاضلاب شهر‌های بویین میاندشت، افوس، چادگان، رزوه، تیران، خوانسار، گلپایگان، اژیه، هرند، اردستان، شهرضا، نجف آباد، داران، دامنه، نایین، بافران، انارک، قهدریجان، کلیشاد، سودرجان، ابریشم، ایمانشهر، بهاران، پیربکران، مسکن مهر تودشک و بازسازی تاسیسات و شبکه فاضلاب شهر‌های اصفهان، شاهین شهر و خمینی شهر از جمله طرح‌های پیشنهادی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سفر رییس جمهور به شمار می‌روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار