معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم گفت: ایمن‌سازی محور‌ها و نقاط حادثه‌خیز استان قم شناسایی شده و در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار داشته و با جدیت در دست پیگیری و اقدام است.
کد خبر: ۱۰۴۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ 30 May 2022

به گزارش تابناک قم، ابراهیم معتمدی در سومین جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی و حمل ونقل راه‌های استان با اشاره به افزایش حجم تردد‌ها و سفر به قم در تعطیلات نیمه خرداد و فصل تابستان گفت: نقش پلیس و حضور کارشناسان فنی برای بررسی کارشناسی موارد خطر زا در راه‌های استان و ایمن سازی جاده‌های پرتردد استان بسیار با اهمیت است.

معتمدی کاهش تصادفات و پیاده سازی برنامه‌های ارتقای ایمنی ترافیک جاده‌ها را منوط به اجرای تکالیف مشخص شده دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها دانست و گفت: عملکرد دستگاه‌ها امسال به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معتمدی با بیان این که اقدامات مهمی در راستای ارتقای ایمنی راه‌های استان صورت گرفته است گفت: این مهم به عنوان یک اولویت اساسی در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار داشته که امیدواریم نتایج این اقدامات را در کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای شاهد باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه رییس پلیس راهور استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دو ماهه این مجموعه، از افزایش ۲۸ درصدی تردد مجموع خودرو‌های سبک و نیمه سنگین طی دو ماهه امسال نسبت به سال گذشته در راه‌های استان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار