برای جلوگیری از حوادث فاجعه بار، لازم است که بازاریان در ایمن سازی بازار اصفهان مشارکت کنند.
کد خبر: ۱۰۴۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵ 28 May 2022

شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تسلیت گفتن به مردم آبادان گفت: گروه‌های امداد و نجات از اصفهان به کمک مردم شریف آبادان شتافتند و امید است که هر چه زودتر نگرانی خانواده‌ها رفع شود.

علی قاسم‌زاده با بیان اینکه بازار این شهر ایمنی و استاندارد‌های لازم را ندارد، افزود: شهرداری و دیگر دستگاه‌های مربوط برای ایمن سازی این بازار اعلام آمادگی کرده اند، ولی تسریع در اجرای طرح مستلزم همراهی و مشارکت بازاریان است.

وی این حادثه را هشداری برای دیگر شهر‌ها دانست و تاکید کرد: بنا بر دستور رهبر معظم رهبری و رئیس جمهور دیگر شهر‌ها نیز باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی بازار اصفهان در روز‌های گذشته گفت: بیشتر مغازه‌های این بازار ۱۲ کیلومتری ایمنی و استاندارد‌های لازم را ندارند و شهرداری و دیگر دستگاه‌های مربوط آماده رفع این مشکلات هستند.

شهردار اصفهان خبر از برگزاری نشستی با نمایندگان اصناف و دستگاه‌های مربوط در هفته جاری خبر داد و افزود: نمایندگان اصناف باید با مشارکت فعال در این نشست شهرداری را برای رفع دغدغه‌های ایمنی یاری کنند.

وی با اشاره به برگزاری سی‌وهشتمین نشست معاونان محیط زیست و خدمات شهری کلانشهر‌های ایران به میزبانی شهرداری اصفهان، گفت: در این نشست تجربیات خوب کلانشهر‌ها مطرح و به اشتراک گذاشته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :