مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قم روز چهارشنبه برگزار و امیر ملک محمدی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیات برای مدت چهار سال انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ 01 June 2022

به گزارش تابناک قم، این مجمع با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا و ابراهیم سانی خانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سالن جلسات این اداره‌کل ترتیب یافت که در آن مجید کاظمی زاد و امیر ملک محمدی نامزدهای کسب ریاست هیات شنا بودند که در پایان ملک محمدی ۱۷ و کاظمی زاد ۶ رای کسب کردند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قم در این مجمع گفت: شنا ورزش مهمی است که مورد تاکید اسلام است اما متاسفانه با وجود استقبال بالای مردم توجه به آن مغفول واقع شده‌است.

ابراهیم سانی خانی افزود: جوانان مستعدی در رشته شنا در قم داریم که نیازمند همت بلند برای اجرای برنامه‌های کیفی برای آنان هستیم.

وی بیان کرد: ورزش باید به صورت رایگان به سمت مناطق محروم برود و هیات شنا نیز باید به این سمت حرکت کند و حامیان مالی نیز باید در این زمینه جذب شوند.

وی گفت: هیات‌های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان قم رصد می‌شوند و در این بین هیات‌های کم کار فراخوانده شده و اگر به این نتیجه رسیدیم که ادامه کار مقدور نیست نسبت به جابجایی روسای هیات‌ها اقدام خواهیم کرد تا حق جوان‌های ورزشکار ضایع نشود.

سانی خانی تاکید کرد: ریاست هیات ورزشی مسوولیت خطیری است و شنا ورزش پر مخاطبی است که اهالی آن انتظار تحول به خصوص در مناطق محروم را دارند.

وی افزود: بسیاری از محرومان به استخر دسترسی ندارند این در حالیست که انقلاب ما از طبقه محروم آغاز شده و باید در رشته ورزشی شنا همه اقشار از آن بهره مند شوند.

وی گفت: شنا، ژیمناستیک و دو و میدانی رشته‌های پایه هستند که در بسیاری کشورها ورزشکاران تا ۱۲ سالگی اجازه ورود به دیگر رشته‌ها را ندارند و باید برای قهرمان پروری برنامه‌ریزی دقیق داشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار