مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: بسته شدن موقت جاده ساحلی اهواز و ایجاد محدودیت تردد در آن، در راستای پیشبرد طرح فاضلاب این شهر است و تلاش می‌شود این محدودیت حداکثر تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۴ خرداد پایان یابد.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ 03 June 2022

محمدرضا کرمی نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور اجرای اتصال خط جمع کننده فاضلاب منطقه امانیه به کلکتور اصلی جمع کننده فاضلاب غرب اهواز و منهول پمپ اضطراری شماره ۲ امانیه در امتداد خیابان دارایی، از ساعت ۲۳ روز پنجشنبه ۱۲ خرداد محدودیت تردد ایجاد شد.

وی بیان کرد: محدودیت تردد در بلوار ساحلی غربی در باند شمال به جنوب حد فاصل بیمارستان رازی تا پل خیابان سلمان فارسی و در باند جنوب به شمال حد فاصل پل خیابان سلمان فارسی تا روبروی برق منطقه‌ای خوزستان برقرار است.

کرمی نژاد با تقدیر از مردم به خاطر همراهی و صبوری در روند اجرایی این طرح گفت: همه تلاش مجموعه آب و فاضلاب خوزستان برطرف کردن مشکلات چندین ساله فاضلاب اهواز است که در این مسیر از همراهی و صبر مردم این کلانشهر تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای تکمیل طرح فاضلاب اهواز افزود: با عزم جدی دولت سیزدهم برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب خوزستان به ویژه فاضلاب کلانشهر اهواز پس از بهره برداری از تصفیه خانه شرق اهواز، روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز در ۱۳۷ جبهه کاری به طور همزمان در حال اصلاح و تکمیل است.

بولوارهای ساحلی شرق و غرب رودخانه کارون در اهواز نقش مهمی در کاهش ترافیک این شهر دارند.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار