تابناک-رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: فعالان اقتصادی از اجرای قوانین و مقررات استقبال می‌کنند اما اگر جایی قانون می‌تواند انعطاف خاصی داشته باشد مسوولان باید آن را اعمال کنند.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 06 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان اظهار کرد: واردات و صادرات کالا از جریان‌های تجاری مهم در هر کشور است که می تواند چرخ اقتصاد را به گردش در آورد و موجب رونق تجاری شود.

صفا بیان داشت: اتاق بازرگانی هرمزگان در دوره نهم با شعار اتاق شیشه ای و شفاف توانست اعتماد فعالان اقتصادی را به دست آورد و جایگاه خود را در استان تقویت کنند و یکی از اهداف مهم اتاق بازرگانی هرمزگان تقویت و ایجاد تشکل های تخصصی در اتاق بازرگانی است که با همت بلند فعالان اقتصادی و پیگیری دست اندرکاران اتاق در حال حاضر اتاق بازرگانی هرمزگان دارای ۱۱ تشکل اقتصادی و ۱۲ کمیسیون تخصصی است.

وی ابراز داشت: در برهه کنونی که فعالان اقتصادی به دلیل نوسانات اقتصادی و قوانین دست و پاگیر امورات خود را به سختی به پیش می برند اتاق با همدلی و تعامل مسوولان و همراهی بی نظیر فعالان اقتصادی توانسته است بسیاری از مشکلات و موانع در حوزه گمرکی و سایر حوزه ها را برطرف کنند.

صفا یادآور شد: اتحادیه ها و تشکل ها علاوه بر افزایش نرخ مشارکت های اجتماعی، با همفکری یکدیگر می توانند مطالبات فعالان اقتصادی را در این زمینه به صورت تخصصی جمع بندی و پیگیری کنند و اتحادیه کارگزاران گمرکی به عنوان یک اتحادیه تخصصی و کلیدی بدون شک نقش مهمی در رفع مشکلات این حوزه دارد.

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان افزود: اتاق با تمام توان از ظرفیت های موجود برای تشکیل اتحادیه های تخصصی و اقتصادی در استان حمایت خواهد کرد.

وی همچنین به نمایندگی از بخش خصوصی از تلاش ها و زحمات تمام پیشکسوتان عرصه اقتصاد به ویژه کارگزاران گمرکی و ترخیص کاران و ریاست اتحادیه کارگزاران تشکر و قدردانی به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار