به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران (ره) مراسم بزرگداشتی با حضور گسترده مردم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ 04 June 2022

محمد علی احمدی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در این آیین گفت: به جز اصفهان، این مراسم در ۱۰۶ شهر دیگر و ۲۸ شهرستان استان برگزار شد.

وی، تبیین اندیشه‌های والای حضرت امام خمینی (ره) ونقش ایشان در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی را از محور‌های برگزاری این بزرگداشت برشمرد و افزود: برپایی نمایشگاه از آثار فاخر حضرت امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و اجرای مسابقات دوچرخه سواری و اعزام ۱۶۰ دستگاه اتوبوس از زائران اصفهانی به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب است.

وی گفت: همچنین، فردا نیز به مناسب ۱۵ خرداد سالروز آغاز نهضت اسلامی و آغاز زعامت، ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای، گردهمایی بزرگ بانوان اصفهانی با عنوان بیعت با ولایت از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

دکتر قنبری، استاد و پژوهشگر دانشگاه سخنران ویژه این مراسم به تبیین ابعاد شخصیت اخلاقی و اندیشه‌های امام راحل (ره) و نقش تاثیرگذار معمار کبیر انقلاب در تاسیس انقلاب پرداخت و گفت: امروز ضروری است که نسل جوان ونوجوان بیش از پیش با بهره گیری از وصیت نامه حضرت امام راحل (ره) با اندیشه‌های ایشان آشنا شوند و ضرورت حفظ نظام نیز این چنین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار