استاندار ایلام گفت: کوچک ترین معضل امنیتی در این استان در سایه اقتدار و رشادت های نیروهای انتظامی وجود ندارد و همین امر ایلام را به یکی از امن ترین استان های کشور تبدیل کرده است.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 03 October 2015
استاندار ایلام گفت: کوچک ترین معضل امنیتی در این استان در سایه اقتدار و رشادت های نیروهای انتظامی وجود ندارد و همین امر ایلام را به یکی از امن ترین استان های کشور تبدیل کرده است.
به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: نخستین خواسته مردم در هر نظامی از کارگزاران، تامین امنیت و آسایش روانی است که خوشبخنتانه نیروی انتظامی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی این امنیت را به بهترین شکل ممکن برقرار کرده است.
وی با اشاره به فاجعه منا و تسلیت به خانواده حجاج ایرانی جانباخته در این فاجعه، گفت: این فاجعه بر اثر بی کفایتی و بی مسوولیتی آل سعود روی داد.
وی افزود: منطقه بحران زده خاورمیانه هم اکنون با وقوع جنگ های گسترده و تحرکات گروه های تکفیری و تروریستی مواجه شده که بیشتر کشورهای این منطقه را در برگرفته است ولی ایران اسلامی در این میان به نقطه ثقل و اطمینان تبدیل شده و در سایه اقتدار نیروهای مسلح کوچکترین معضل امنیتی در کشورمان مشاهده نمی شود.
استاندار ایلام با اشاره به 430 کیلومتر مرز مشترک این استان با کشور عراق یادآور شد: حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی و مرزبانی در حفظ و حراست از مرزهای گسترده این استان، ایلام را به یکی از امن ترین استان های کشور تبدیل کرده که همین موضوع زمینه رضایت مندی مردم را نیز بدنبال داشته است.
مروارید ادامه داد: این امنیت پایدار در سایه همراهی و هم افزایی مردم با نیروهای مسلح و بویژه ناجا حاصل شده و این حس اعتماد دو سویه روز به روز در حال تقویت شدن است.
وی تاکید کرد: نیروی انتظامی باید بیش از پیش از آرا و نظرهای پژوهشگران و نخبگان جامعه برای تحقق برنامه های خود بهره بگیرد چرا که در سایه استفاده از نظرهای کارشناسی افراد صاحب نظر، پیشگیری از بروز جرائم و ناهنجاری ها آسان تر است.
استاندار ایلام استفاده از فناوری های نوین و تجهیزات جدید را از عوامل موفقیت پلیس برشمرد و اضافه کرد: خوشبختانه در سال های اخیر روند استفاده از تجهیزات نوین در ناجا افزایش یافته که همین موضوع در کارآمدی پلیس بسیار تاثیرگذار بوده است.
مروارید به دو رویداد مهم پیش روی استان در سال 94 برپایی آیین های اربعین حسینی و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی مهمترین نقش را در تامین امنیت و برگزاری سالم این رویدادها دارد و بدون شک ناجای استان همچون گذشته با موفقیت وظایف محول شده را به سرانجام می رساند.
فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این آیین با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی و امنیت و آرامش تاکید کرد: میزان رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس بر اساس آمارها و ارزیابی های پلیس 197 بسیار بالاست که این موفقیت در سایه تعامل و همراهی ناجا با مردم حاصل شده است.
سردار علی دولتی افزود: اقتدار پلیس در برخورد با هنجارشکنان و اخلال گران نظم عمومی در سرلوحه برنامه های پلیس قرار دارد و کوچکترین اجازه به افراد ساختارشکن و شرور برای عرض اندام و تحرک نخواهیم داد.در این آیین یگان های نمونه انتظامی و مرزبانی استان از مقابل جایگاه رژه رفتند و اقتدار و توان بالای رزمی خود را برای مقابله با هر گونه نا امنی و اخلال در نظم عمومی به نمایش گذاشتند.
11 تا 17 مهرماه بعنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار