رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس با اعلام اینکه نیروهای انتظامی کشور ما در هر سه روز دو شهید را تقدیم امنیت کشور می‎کنند، گفت: این نیروها مطیع حکم رهبر بوده و جان خویش را در طبق اخلاص می‌گذارند.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 03 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان چالوس، حجت‌الاسلام اسماعیل حسینی مازندرانی پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی چالوس، اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی کشور ما این افتخار را دارد که تحت فقیهی عالم و حکیمی جاهد در راه آسایش و آرامش بهترین مردم دنیا کوشش می‌کند.
وی فضیلت در خدمت را انگیزه اشتغال نیروهای انتظامی خواند و افزود: با دقت در مأموریت‌های متنوع نیروی انتظامی متوجه می‌شویم که هر وجدان بیداری بر آنها درود می‌فرستند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: نیروهای انتظامی در شهرها و روستاها و در زمان گرما و سرما آسایش خود را به پای استقرار نعمت امنیت امام زمان (عج) ریخته و به رضای مقام معظم رهبری دلشاد است.
وی با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی مبنی بر اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش اظهار کرد: نیروهای خدوم انتظامی دستی بر آتش دارند و در وسط میدان در حال مبارزه هستند.
حسینی با اعلام اینکه نیروهای انتظامی کشور ما در هر سه روز دو شهید را تقدیم امنیت کشور می‎کنند، خاطرنشان کرد: این نیروها مطیع حکم رهبر بوده و جان خویش را در طبق اخلاص می‌گذرند.
وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ستوان‌یکم میثم ملایی‌کندلوسی که در راه امنیت کشور جان خویش را از دست داد، گفت: امروز افتخار نیروهای اسلامی این است که با ولایت‌پذیری از مقام معظم رهبری از جان خویش مایه گذاشته و در راه حفظ اقتدار و امنیت کشور تلاش می‌کند.
در پایان این مراسم از تلاش‌های دانش‌آموزان همیار پلیس، خانواده‌های شهدا، جانبازان و بازنشستگان نیروهای انتظامی،شهروند قانون مدار با اهدای هدایایی قدردانی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار