فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان همدان از بازگشت ۳۶ مورد از اراضی کشاورزی مرغوب در روستا‌های یکانه و کنجینه به حالت اولیه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ 16 June 2022
فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان همدان از بازگشت ۳۶ مورد از اراضی کشاورزی مرغوب در روستا‌های یکانه و کنجینه به حالت اولیه خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی مدیریت امور اراضی کشاورزی استان همدان، سرهنگ حسن جعفری جوزانی فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان همدان با اشاره به بازگشت اراضی مرغوب کشاورزی شهرستان همدان، افزود: طی هفته گذشته تعداد ۳۶ مورد احداث بنا و دیوارکشی در اراضی مرغوب زراعی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرستان همدان، روستا‌های یکانه و کنجینه مالکین آن‌ها بدون اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی استان، اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند با اخذ مجوز قضایی و با همکاری عوامل انتظامی و شهرداری تخریب و قلع و قمع شد و به حالت اولیه بازگردانده شد.

وی افزود: این اقدام در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات انجام شد که مساحت کل زمین‌های زراعی ۱۵ هکتار و به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان بوده که با دستور مقام قضایی و با همکاری عوامل انتظامی و شهرداری همدان به حالت اولیه بازگردانده شد.

سرهنگ جعفری جوزانی ادامه داد: متاسفانه سال گذشته شهرستان همدان با ۱۸۱ مورد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ با اختلاف حدود ۳ برابری نسبت به شهرستان بهار رتبه اول ساخت و ساز‌های غیرمجاز که منجر به تخریب و قلع و قمع بر اساس قانون شد را داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار