چرا محرم نویدکیا از سپاهان خداحافظی کرد؟
تابناک:نویدکیا که به دلیل اختلاف با کادرفنی سپاهان از حضور در تمرینات این تیم بعد از اردوی ترکیه سر باز زده بود با وجود همه تلاش ها برای بازگشت در نهایت تصمیم به خداحافظی از سپاهان گرفته است. این بازیکن که در اوایل دهه 1380 و با سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد، یکی از بهترین های بعد از انقلاب فوتبال ایران و یکی از پرافتخارترین هاست.
کد خبر: ۱۰۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 03 October 2015

به گزارش تابناک اصفهان، نویدکیا که به دلیل اختلاف با کادرفنی سپاهان از حضور در تمرینات این تیم بعد از اردوی ترکیه سر باز زده بود با وجود همه تلاش ها برای بازگشت در نهایت تصمیم به خداحافظی از سپاهان گرفته است. این بازیکن که در اوایل دهه 1380 و با سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد، یکی از بهترین های بعد از انقلاب فوتبال ایران و یکی از پرافتخارترین هاست.

او در نهایت با وجود همه اصرارها حاضر به ادامه کار در سپاهان نشد و از این تیم خداحافظی کرد. او در این بیانیه که به خبرگزاری فارس ارسال شده، اعلام نکرده که آیا از فوتبال خداحافظی می کند یا تنها از سپاهان کنار کشیده است. جالب اینکه او وضعیت خود را با کلمه خانه نشینی توصیف کرده که به هر حال تاثیر خود را در روزهای آینده و سخت تر تیم فوتبال سپاهان نشان خواهد داد.

البته این خبر هنوز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه سپاهان تایید نشده ‌و باقریان مدیرعامل این باشگاه نیز از صحت این خبر اظهار بی‌اطلاعی کرده است.


**واکنش ها به رفتن محرم/چرا کاپیتان قرارش با تماشاگران را فراموش کرد!**

مدیرعامل باشگاه

اصغر باقریان، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌وگو تسنیم در واکنش به این بیانیه اظهار داشت: در حال حاضر در اصفهان نیستم و از این بیانیه هیچ اطلاعی ندارم، فردا و پس از بازگشت به اصفهان و دریافت اطلاعات از این مسئله درباره این بیانیه صحبت می‌کنم.

البته این نیز گفتنی است که باشگاه سپاهان در دوره های گذشته نیز عادت داشته، پس از انتشار یک خبر از سوی رسانه ها، آن تأیید نکند و پس از چند روز، اتفاق با خبر جایگزین تأیید شود.

عضو هیئت مدیره و از اعضای تأثیرگذار در باشگاه

حسین کفعمی، یکی از از اعضای تأثیرگذار هیئت مدیره باشگاه سپاهان نیز که حاضر به صحبت کردن درباره نویدکیا نبود، تنها به خبرنگار تابناک گفت: به دلیل قطع ارتباط با محرم نویدکیا، اطلاعی از وضعیت و صحت و سقم خداحافظی وی ندارم و در این رابطه باید با مدیرعامل باشگاه صحبت کرد.

البته کفعمی پیش از این درباره خداحافظی محرم تأکید کرده بود: بارها گفته‌ایم محرم چهره‌ای ماندگار برای تیم سپاهان، فوتبال اصفهان و فوتبال ایران بوده و همواره تلاش کردیم احترام ایشان را حفظ کنیم. البته باوجود پیگیری‌های بسیار و درخواست از کسانیکه با این بازیکن ارتباط دارند، مدیران و مسئولان باشگاه نتوانستند با ایشان صحبت کرده و مشکلات را بصورت رودرو حل کنند.
وی همچنین افزود: از ابتدای لیگ و بعد از اردوی آماده‌سازی ترکیه، محرم در تمرینات سپاهان حضور نیافت و شایعه و ابهامات بسیاری در این خصوص مطرح شد. حتی خودمان هم متوجه نشدیم مشکل چیست زیرا ارتباط کلامی و حضوری با این بازیکن نداشتیم تا مشکلات و مسائل موجود را بیان کند.
عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان در ادامه با بیان اینکه برای هیات مدیره مهم موفقیت باشگاه، افتخار آفرینی تیم‌های مختلف و شادی و سربلند هواداران است، افزود: اجازه دهید در مورد نویدکیا در هیات مدیره تصمیم گیری شود و پس از آن، تصمیم نهایی از طریق مدیرعامل باشگاه اعلام خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال

خوروش نیز که شنیده می شود، بسیاری از اتفاقات اخیر به دلیل مسائل و مشکلات وی با نویدکیا اتفاق افتاده، تلفن خود را از دسترس خارج کرده و حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران نیست!

سرمربی تیم فوتبال

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید موضع او از ابتدا بر این بوده که سپاهان خانه محرم است و هر گاه که بخواهد می‌تواند به این تیم بازگردد. حسین فرکی درباره خداحافظی محرم نویدکیا به ایسنا گفته است: به تازگی این خبر را شنیده‌ام و می‌دانم که او بیانیه‌ای را صادر کرده است اما هنوز وقت نکرده‌ام آن را بخوانم. در حال حاضر بر سر تمرین تیم می‌روم تا برای دیدار با سیاه جامگان آماده شویم.

او در واکنش به اظهار نظر مسعود تابش قائم مقام باشگاه مبنی بر اینکه "درباره نویدکیا حسین فرکی تصمیم می‌گیرد" تصریح کرد: آیا من تصمیم‌گیرنده هستم؟ ما از ابتدا هم نظرمان را درباره نویدکیا گفتیم. او هر وقت بخواهد می‌تواند به این تیم برگردد و سپاهان خانه خودش است.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم از دلیل دلخوری نویدکیا بی اطلاع است، گفت: قسم می‌خورم از ناراحتی او خبر ندارم چرا که او با کسی صحبتی نمی‌کند.

فرکی درباره خبر منتشر شده در یکی از روزنامه‌ها مبنی بر اینکه او به مسئولان سپاهان درخواست داده دوستانه از یکدیگر جدا شوند، اظهار کرد: چنین چیزی را هیچ گاه عنوان نکرده‌ام و بعد از بازی با صبا هم با کسی گفت‌وگویی نداشته‌ام. تمرین‌ها را پیگیری می‌کنیم و کارم را در سپاهان ادامه می‌دهم.

او اضافه کرد: قطعا وقتی روزنامه‌ها، سایت‌ها و... مسئله نویدکیا را بارها و بارها پیگیری می‌کنند این موضوع بر روی تیم ما تاثیر می‌گذارد و ایجاد حاشیه می‌کند. خداحافظی نویدکیا در دست ما نبود و اتفاقاتی هم که می‌افتد از طرف افرادی است که طرفدار سپاهان نیستند.

بازیکنی که گفته می شود، محرم به خاطر او از تیم رفته است!

علی احمدی در رابطه با خداحافظی غریب الوقوع محرم نویدکیا از تیم سپاهان به ورزش 3، گفت: به دلیل رفاقتی که با محرم دارم در این مدت با او در ارتباط بودم و می دانستم این تصمیم را داشت البته تا قبل از امروز به جمع بندی کامل نرسیده بود، من به او می گفتم که این کار را نکند اما می گفت که اگر صلاح بدانم این کار را می کنم و در نهایت دو ساعت پیش فهمیدم که این تصمیم را گرفته و رسانه ای کرده است.

وی ادامه داد: این تصمیمی بود که محرم خودش گرفته بود و به موضوع من هم ارتباطی نداشت، آنهایی که با محرم مشکل داشتند خودشان می دانند دلیل خداحافظی محرم چیست، همانطور که گفتم خودم دو ساعت پیش فهمیدم که نهایی کرده است. مشکل جای دیگری بود که دوستان خودشان هم می دانند وگرنه بازیکنانی بزرگتر از من به این باشگاه آمدند و رفتند.

احمدی در ادامه گفت: هنوز در جریان کم و کیف این تصمیم نیستم،باید با او صحبت کرد، وقتی چندی پیش از او پرسیدم چرا این تصمیم را گرفتی؟ اصرار داشت با این کار او فشار از روی تیم برداشته می شود.

با وجود تمام این صحبت ها، نکته مهم این است که سپاهان به هر دلیل، از امروز یکی از بهترین بازیکنان ایران یعنی محرم نویدکیا را در اختیار ندارد و وی قصد خانه نشینی و خداحافظی از تیم را کرده و به همین دلیل با وجود مشکلات فعلی، سپاهان امسال نیز باید تا آخر فصل بدون محرم بازی کند.

حال به گفته بسیاری، مهمترین مسئله سپاهان، ادامه فصل است که باید مورد توجه قرار گیرد و پیگیری دلیل خداحافظی محرم نباید بر روی عملکرد تیم تأثیرگذار باشد و در حاشیه ها را به سمت اردوگاه طلایی پوشان باز کند.

با وجود همه این مسائل بسیاری از تماشاگران و هواداران تیم سپاهان که با شنیدن این خبر شوکه شده اند، به دنبال پاسخ این سوال هستند، که چرا محرم نویدکیا از سپاهان خداحافظی کرده است؟!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :