مدیر بندر شهید باهنر بندرعباس از ایجاد خلیج گردشگری و اقامتی در بندر حقانی و بررسی طرح « محاسبه نرخ بلیت شناورها بر اساس میزان سرعت » خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 03 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد محسنی در گفتگو با مانا اظهار داشت : جلوگیری از ازدحام مسافران در بندر مسافری شهید حقانی از مهمترین اهداف مدنظر است.

وی با اشاره به اینکه بندر شهید حقانی - بزرگترین بندر مسافری کشور، در استان هرمزگان قرار دارد و روزانه پذیرای تعداد قابل توجهی از مسافران است، افزود: سازمان بنادر و دریانوردی برای ارائه خدمت مطلوب و بیشتر برنامه ریزی دقیقی در بخش‌های مختلف از جمله دریافت بلیت، خدمات سفر و غیره انجام داده است.

مدیر بندر شهید باهنر خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری خدمات سفر دریایی برای کسانی که قشم و هرمز را مقصد گردشگری خودشان قرار داده اند، ارایه می‌شود.

محسنی با اشاره به ساماندهی بندر شهید حقانی گفت: ایجاد خلیج گردشگری و اقامتی در این بندر با سرمایه‌گذاری قابل توجه در دستور کار است.

محسنی با بیان اینکه بسته ای از مجموعه خدمات دریایی به گردشگران و مسافران ارایه خواهد شد، تصریح کرد: هر شناوری که سرعت بیشتری داشته باشد، قیمت بلیت آن نیز بیشتر از سایر شناورها خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار