استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: با آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از مخازن چمن به مخزن جمهوری، مشکل تامین آب ٢٠٠ هزار نفر از جمعیت شهری کرمانشاه در مناطق جنوب و جنوب غربی برطرف می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ 11 July 2022

بهمن امیری مقدم در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهر کرمانشاه مشکلات آبی بسیاری دارد.
بر اساس طرح‌هایی که در شهر کرمانشاه داشتیم. نیازمندی‌های مردم در توزیع و تامین آب در آبفا و آب منطقه‌ای استان در جلسات  قرارگاه عملیاتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: به دلیل برگزاری همین جلسات از ابتدای ورود ما مشکلات آبی نسبت به سال گذشته کمتر شده که در این جلسات موضوعات آبی استان رصد می‌شود تا تنش‌های آبی کمتری را شاهد باشیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: پروژه تامین آب بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم کرمانشاه از جنوب و جنوب غربی شهر کرمانشاه که دچار مشکلات آبی بودند یکی از موضوعات ضروری است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بالغ بر ۲۴۰۰ متر عملیات لوله گذاری آغاز شده است، هزینه این پروژه ٢٢٠ میلیارد ریال پیش بینی شده و امید است با همکاری مردم از این پروژه بهره‌مند شوند.

وی گفت: پیش بینی می‌شود طی دو ماه تلاش جهادی به دلیل اهمیت موضوع لوله مورد نیاز را از اصفهان، بندر عباس و داخل استان کرمانشاه تهیه کرده که نیاز لوله ایی را تامین کند.

امیری مقدم تاکید کرد: با همکاری شهرداری در طول مسیر امید است در کمتر از دو ماه این پروژه افتتاح شود، در پروژه‌های این چنینی نیازمند همراهی و صبر مردم هستیم و باید توجه داشت در استان کرمانشاه کلنگ زنی نخواهیم داشت بلکه پروژه شروع و خاتمه می‌یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار