کد خبر: ۱۰۵۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ 12 July 2022

اقدام در راستای تحقق‌بخشی به مطالبات هفده‌ساله مردم همدان توسط استاندار همدان در ادامه سفرهای خود به تهران برای پیگیری‌ مسائل و مشکلات استان از جمله ضرورت هرچه‌بیشتر اتمام آب‌رسانی بین‌حوزه‌ای استان همدان، همراه با دکتر حمیدرضا حاجی بابایی و احمدحسین فلاحی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، با علی‌اکبر محرابیان، وزیر محترم نیرو دیدار و گفت‎وگو کرد.

به گزارش تابناک همدان از اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، این دیدار، با تلاش مجموعه مدیریتی استان و نمایندگان پرتلاش همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری آبرسانی بین‌حوزه‌ای استان انجام شد، و خروجی آن نیز، تاکید و تایید پروژه آبرسانی بین‌حوزه‌ای استان همدان بود.

 علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو، در این دیدار ضمن با اهمیت قلمدادکردن پروژه آبرسانی بین‌حوزه‌ای استان همدان، گفت: با توجه به اطلاع و درکی که نسبت به ضرورت انجام این پروژه و شرایط آب شرب استان همدان داریم، تاکید می‌شود که این پروژه، می‌بایست هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

 استاندار همدان نیز در این نشست ضمن تشریح ویژگی‌های فنی، اعتبارات لازم و اهمیت آبرسانی بین‌حوزه‌ای استان، گزارشی مبسوط از آخرین اقدامات انجام شده در این راستا ارائه کرد و گفت: زحمات وزارت نیرو طی چند ماه گذشته که منجر به پیشرفت چشم‌گیر پروژه آبرسانی بین‌حوزه‌ای استان همدان بعداز ۱۷ سال شده، قابل تقدیر و تشکر است.

 وی در ادامه با اشاره به، به‌کارگیری تمام ظرفیت‌‌های استان برای انجام این پروژه، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، ما تمام توان، ظرفیت و امکانات خود را برای به اتمام‌رساندن و بهره‌برداری هرچه‌سریع‌تر این پروژه به‌کار خواهیم گرفت.

 نماینده عالی دولت در استان، در این دیدار، در پایان سخنان خود، گفت: بدون شک تعلل در اجرای طرح آب‌رسانی بین حوزه‌ای استان، نه تنها همدان را از بحران نجات نداده، بلکه منجر به هدر رفت زمان نیز شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار