سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان:
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استان همدان سرشار از استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف است و امیدواریم با کادر جدید موجب تحول در رشد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان بشویم و ورزشکاران همدان را در عرصه‌های جهانی مشاهده کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ 12 July 2022

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استان همدان سرشار از استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف است و امیدواریم با کادر جدید موجب تحول در رشد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان بشویم و ورزشکاران همدان را در عرصه‌های جهانی مشاهده کنیم.


به گزارش تابناک همدان از ایسنا، آئین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان امشب در تالار آب همدان برگزار و با حضور "بنیامین شکوه فر" معاون امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان، "خسرو قمری" مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، "حسن رضانیا" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، "محمدعلی محمدی" فرماندار همدان، "پژمان محمدی" نماینده دفتر حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و دیگر متولیان و رؤسای هیات‌های ورزشی و اصحاب رسانه، حکم سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به «علی حقیقی» اهدا شد و از زحمات حمید سیفی، مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان طی این دو سال، تقدیر و تجلیل به عمل آمد؛ این جلسه که با کمی تأخیر آغاز شد به نسبت سال‌های گذشته با نظم بسیار بهتری برگزار شد و جمعیت حاضر در جلسه از این امر رضایت داشتند.

در این جلسه "حسن رضانیا" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خواهان اختصاص بودجه بیش‌تری به ورزش استان شد و "حمید سیفی" ضمن ارائه عملکرد دو ساله خود از کمبود بودجه‌های دولتی طی دوران مدیرکلی خود گلایه کرد و عنوان کرد در بسیاری از مواقع از طریق بودجه عمرانی حقوق کارمندان این اداره کل را پرداخت می‌کرده است.

در ادامه "بنیامین شکوه فر" معاون امور حقوقی مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که در راستای افزایش بودجه ورزش استان تلاش می‌کند و وزارت ورزش خواهان به وقوع پیوستن این موضوع است.

در پایان «علی حقیقی» سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر این‌که ورزش همدان پتانسیل بسیار بالایی در رشته‌های مختلف دارد، مطرح کرد: امیدواریم بتوانیم در رشد و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان همدان نقشی کلیدی داشته باشیم.

وی افزود: بدون شک استعدادهای ورزش همدان در کشور سرآمد هستند و باید تلاش کنیم مثل سال‌های نه‌چندان دور، سطح ورزش همدان را در سطوح بالای ملی و فراملی بدانیم و در عرصه‌های جهانی شاهد این موضوع باشیم.

سرپرست جدید و جوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی است و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های بهار، فامنین و تویسرکان، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از سوابق اجرایی وی در ۲۲ سال خدمت در سیستم اداری ورزش استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار