فرمانده قرارگاه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طی ۴ روز اخیر از شروع اردوی جهادی فصل تابستان ۱۴۰۱ به ۵۰۰ نفر خدمات دندان پزشکی ارائه شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ 13 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، صادق میقانی افزود: در راستای اجرای اردوی جهادی تابستانه دانشگاه علوم پزشکی اراک، پزشکان با تجربه و دانشجویان ایثارگر، به شکل جهادی ضمن افزایش آگاهی افراد برای رعایت بهتر بهداشت دهان و دندان، نسبت به ترمیم دندان‌های آسیب دیده افراد، درمان بیماران، انجام برنامه فرهنگی و اعمال عمرانی اقدام کردند.
وی ادامه داد: در راستای اجرای هرچه بهتر و با کیفیت تر اردوی جهادی تابستانه، ۵۰ نفر ثابت در حال ارائه خدمت به مردم شش روستای شهرستان خنداب هستند.
وی یادآورشد: ۶ یونیت سیار و کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک در اجرای این اردوی جهادی فعال است و همکاران با نهایت توان در طی ۴ روز اخیر به ۵۰۰ نفر خدمات درمانی چون ترمیم، کشیدن، ویزیت و معاینه ارائه دادند.
وی اضافه کرد: ۴ دانشجوی سال آخر اینترن دانشگاه علوم پزشکی اراک در پنج روستا شهرستان خنداب کلیه اهالی را ویزیت کرده و حدود ۷۰ مورد بیماری پیدا شده است که کلیه موارد مکتوب و در روزهای آخر تحویل شبکه بهداشت داده خواهد شد.
وی تاکید کرد: در بخش فرهنگی در هر روستا روزانه ۲ الی ۳ خانم و آقا برای انجام برنامه های فرهنگی از جمله آموزش احکام، نماز، قرآن و آموزش بهداشت فرستاده شده و در برخی از شب ها اکران فیلم وجود دارد که از این مهم نیز استقبال خوبی صورت گرفته است.
وی یادآور شد: در راستای اجرای بخش عمرانی اردوی جهادی تابستانه دانشگاه علوم پزشکی اراک سه مدرسه شهرستان خنداب ترمیم و اقداماتی از جمله رنگ کاری، دیوار کشی، تعمیر آبخوری، کف و غیره آن ها انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار