با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان:
طی حکمی از سوی حسنعلی عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، مشاور امور جوانان اداره کل این استان منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 15 July 2022


طی حکمی از سوی حسنعلی عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی سینا بامزر به عنوان مشاور امور جوانان اداره کل این استان منصوب شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در  متن حکم حسنعلی عزت‌خواه برای بام زر آمده است که "با توجه به تعهد، تجارب و شایستگی ارزندۀ جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مشاور امور جوانان در اداره کل آموزش و پرورش استان "منصوب می‌شوید.
امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند قادر متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) و پیگیری سیاست‌های ریاست محترم جمهور، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم در سازمان مربوطه موفق و مؤید باشید. در این راستا، رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی الزامی است.
انتظار می‌رود که ضمن در نظر قرار دادن مفاد بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش در این سازمان، در پیگیری موارد ذیل با رویکرد تحولی اهتمام و جدیت داشته باشید .
گفتنی است آقای بام زر از فرهنگیان خوشنام شهرستان کهگیلویه ، برادر شهید و دانشجوی مقطع دکترای رشته جغرافیا و برنامه ریزی است.
وی تدریس در مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و شاهد، سرگروه آموزشی درس شیمی شهرستان کهگیلویه،معاونت آموزشی دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی دهدشت،کارشناس مسئول نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه را در کارنامه خود دارد.
سید علی سینا بام زر همچنین دارای مقالات علمی و پژوهشی و Isi در درس شیمی جغرافیا و برنامه ریزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار