دیدار روز پنجشنبه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت ها نیز تایید دیگری بر این موضوع بود. اگرچه بدون شک باید از عملکرد خوب حریفان که به شجاعت و سرسختی شهره هستند قدردانی کرد
کد خبر: ۱۰۵۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 23 July 2022

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها والیبال به مصاف لهستان رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی این‌ مسابقات باز بماند.

اسپورت لهستان در گزارشی به بازی والیبال ایران و لهستان پرداخت و نوشت: بازی والیبالیست‌های لهستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مقابل ایران شبیه دریایی به شدت مواج بود. بازیکنان لهستان در آخرین لحظه و قبل از ست پنجم در دوئل با ایرانی ها بیدار شدند. آنها با پیروزی خود، هواداران پرشمار ایران را ساکت کردند.

این رسانه ادامه داد: در مورد والیبالیست های لهستانی باید گفت که بدون شک می‌توان ایرانی‌ها را در گروه رقبای ناخوشایند و سرسخت برای این تیم قرار داد. دیدار روز پنجشنبه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت ها نیز تایید دیگری بر این موضوع بود. اگرچه بدون شک باید از عملکرد خوب حریفان که به شجاعت و سرسختی شهره هستند قدردانی کرد، اما این را نیز باید پذیرفت که گاهی اوقات لهستان کار را برای خود بسیار سخت می کرد.  

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار