استاندار همدان:
استاندار همدان به اشاره به سفر استانی دولت به این استان، گفت: در راستای پاسخگویی به سئوالات و پیگیری مطالبات مردمی، میز خدمت همزمان با ایام سفر استانی رییس جمهور در ۳۰ دستگاه اجرایی استان برپا می شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ 25 July 2022

«آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می کند».

به گزارش تابناک همدان از ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی‌ از تدابیر دیگری که در راستای سهولت دسترسی مردم استان همدان به مسئولان و کارگزاران دولت اندیشیده شده، راه‌اندازی «میز خدمت» در دستگاه‌های اجرایی استان است. 

وی اظهار داشت: روال کارِ میز خدمت بر این اساس است که نماینده‌ هر وزارتخانه در دستگاه اجرایی مربوطه مستقر شده و مردم می‌توانند با مراحعه به دستگاه مربوطه، درخواست، مشکلات و شکایات خود را به صورت حضوری، چهره‌به‌چهره و شفاهی یا مکتوب به نماینده آن وزارتخانه ارائه کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام تسهیل‌گرانه، بیشتر در راستای حل مسائل و مشکلات مردم استان همدان انجام شده است. 

نماینده عالی دولت در استان همدان، همچنین به فعالیت سامانه سامد «سامانه‌ ارتباطات مردم و دولت» در جریان سفر استانی رییس جمهور خبر داد و گفت: این سامانه، یک روز قبل از سفر رییس جمهور به استان همدان (هشت صبح روز چهارشنبه پنج مرداد) افتتاح و تا ساعت  ۲۱ روز پنج‌شنبه ۶ مرداد فعال و آماده دریافت مطالب و مطالبات مردمی خواهد بود.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: این سامانه مختص سفر رییس جمهور به استان همدان راه‌اندازی می‌شود که مردم استان می‌توانند از طریق آن، درخواست‌ها و شکایات، گزارش‌ها، انتقادات، ایده‌ها و نظرات خود را ارائه کنند، به این صورت که هر شخص در هر نقطه‌ای از استان می‌تواند با شماره تلفن اختصاصی ۱۱۱ تماس گرفته و درخواست و شکایات خود را ارائه و ثبت کند.

به گفته وی، مسئولان سامانه ارتباطات مردم و دولت(سامد) نیز همان لحظه، درخواست را ثبت کرده و بلافاصله، پیامکِ ثبتِ درخواست به شماره‌ درخواست کننده ارسال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم  به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان،تهران، خراسان شمالی ، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

استان همدان سی امین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار