رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام:
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: جشنواره دانش آموزی انجمن‌های اسلامی (رسانش) به صورت مجازی با ارتباط مستقیم کشوری و با مرکزیت استان همدان برگزار شد که دانش آموز بهاره غریبی موفق به کسب رتبه برتر در آن شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 27 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مسعود احمدیان رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام بیان داشت: چهارمین جشنواره رسانش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور برگزار و دانش آموز بهاره غریبی از استان ایلام موفق به کسب رتبه برتر کشوری در آن شد. 

وی افزود: بهاره غریبی پیام خود را به دانش آموزان این گونه بیان کرد: در پی شکوفایی استعدادهای خود باشید، با شجاعت ادامه دهید و از شکست نترسید، از سختی‌ها درس گرفته و همواره در تلاش باشید. 

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد: این دانش آموز با گروه رسانش خود موفق به تهیه ۹ هزار اثر شامل پوستر، اینفوگرافیک، گزارش، مصاحبه و ... شده که در نهایت به کسب رتبه برتر کشوری در این زمینه منجر شده است. 

احمدیان گفت: غریبی دانش آموز فعال که مدتی پیش به عنوان دبیر چهارمین جشنواره دانش آموزی انجمن‌های اسلامی استان ایلام انتخاب شد در زمینه‌های ساخت کلیپ توانسته است با اتکا به استعداد و علاقه خود بهترین عملکرد را نشان دهد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار