نمایشگاه روایت تبلیغ با محوریت ارائه دستاورد‌های پژوهشی نخبگان و مدیران فرهنگی و دینی، آموزشی و پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان در سالن گلستان شهدای اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ 24 July 2022

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان در آغاز به کار این رویداد فرهنگی گفت: در این نمایشگاه در قالب ۲۵ غرفه دستاورد‌های علمی، آموزشی و پژوهشی پژوهشکده‌های الهیات وخانواده، دانشگاه باقرالعلوم قم، موسسه آموزشی عالی حوزوی معصومه، گروه‌های تبلیغی نوین وگروه‌های ایده پرداز فرهنگی نوآفرین، ادیان توحیدی ارائه شده است.
حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه تبیین کارکرد‌های ویژه دفتر تبلیغات اسلامی، ظرفیت‌های موجود تبلیغات و آشنایی حوزویان ومبلغان از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی است تا از این طریق زمینه‌ای برای ایجاد تفاهم نامه‌های همکاری موسسات پدیدآورنده دستاورد‌های خلاق و نوآورانه فرهنگی با دستگاه‌های دولتی فراهم شود.
وی گفت: در حاشیه این نمایشگاه از محصولات پژوهشگاه الهیات و خانواده در یک سال اخیر و رونمایی کلان برنامه پایداری و کارآمدی خانواده رویکرد و مدل مفهموی برای حوزه خانواده رونمایی شد و از مجمو. عه‌های فعال در حوزه خانواده تقاضامی شود در اجرای این کلان برنامه کمک ویاری رسان دفتر تبلیغات باشند.
استاندار اصفهان هم در بازدید از این نمایشگاه، این رویداد فرهنگی را یکی از پرمحتواترین نمایشگاه‌های حوزه پژوهشی بیان وتوصیه کرد دستگاه‌های فرهنگی سعی کنند با حضور در این نمایشگاه ازبخش‌های مختلف بازدید و با صاحبان ایده در حوزه پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی تعامل ایجاد کنند.
سید رضا مرتضوی افزود: نقطه قوت این نمایشگاه رویکرد خلاقانه و نوآوری محتوا‌های علمی و پژوهشی حوزه تبلیغات است که امید می‌رود دفتر تبلیغات اسلامی استان در تبدیل کردن ایده‌های خلاقانه به محصول درجامعه گام موثری بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار