زمینه اشتغال مستقیم ۸۴۳ نفر در تعاونی‌های استان اصفهان فراهم شده است.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 25 July 2022

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت:امسال ۲۶ تعاونی در بخش‌های خدمات، کشاورزی و صنعت با عضویت هزار و ۸۲۶ نفر در استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند.
روح الامین امیری با بیان اینکه شهرستان‌های آران و بیدگل، اصفهان، تیران و کرون، خمینی شهر، دهاقان، سمیرم، شهرضا، لنجان، مبارکه و نجف آباد بیشترین تعداد تعاونی ثبت شده در این مدت را داشته اند، افزود: با راه اندازی این تعداد تعاونی، برای ۸۴۳ نفر فرصت شغلی فراهم شده است.
وی افزود: این تعاونی‌ها با بیش از ۵۳ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال سرمایه تشکیل شده و ۱۹ شرکت تعاونی برای دریافت ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.
معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: این تسهیلات در شهرستان‌های اصفهان، تیران و کرون، شاهین شهر، خوانسار، خمینی شهر، آران و بیدگل، مبارکه و لنجان پرداخت شده است.
وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر ۳۴۲ تعاونی مسکن و ۲۲۲ تعاونی تأمین نیاز مصرف کنندگان نیز در سطح استان فعالیت می‌کنند افزود: پس از سه بخش خدمات و کشاورزی و صنعت، بیشترین فراوانی شرکت‌های تعاونی متعلق به گرایش‌های مسکن و مصرف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار