برای شرکت در بخش مسابقه اسکار عکاسی ایران
عکاسان برگزیده برای شرکت در بخش مسابقه اسکار عکاسی ایران، راهی شهر تبریز شده اند تا بزرگترین رقابت عکاسی حضوری کشور را رقم بزنند.
کد خبر: ۱۰۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 04 October 2015
به گزارش تابناک تبریز ، حسین آذرنیا در این رابطه گفت: پس از اعلام فراخوان و ثبت نام ارسال مدارک درخواستی، هنرمندان راه یافته به مرحله مسابقه ششمین جشنواره ملی عکس فیروزه معرفی شده و این هفته به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی افزود: فیروزه امسال با استقبال 687 عکاس از 32 استان کشور مواجه شد و با توجه به حضوری بودن این رقابت، شاهد رقابت تنگاتنگی در این دوره از جشنواره خواهیم بود.

آذرنیا تعداد شرکت کنندگان بومی را 290 هنرمند عکاس و تعداد شرکت کنندگان غیربومی را 397 هنرمند عکاس برشمرد و تصریح کرد: تعداد آقایان ثبت نام کننده تقریبا دو برابر خانمها است و در برابر ثبت نام 245 خانم عکاس، 442 نفر از آقایان علاقمند به شرکت در فیروزه، تمایل خود را برای شرکت ابراز نموده اند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گستره حضور این هنرمندان را از 79 شهر از تمامی استانهای کشور معرفی نمود و گفت: ششمین جشنواره عکس فیروزه میزبان اندیشه های جدید و توانمندی های منحصر به فرد هنرمندان عکاس کشور برای ثبت جلوه های بی بدیلی از فرهنگ و هنر و تاریخ شهر تبریز خواهد بود.

به گفته وی، دامنه تحصیلی ثبت نام کنندگان هم در نوع خود جالب توجه است و بیشترین تعداد شرکت کنندگان با 385 نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس هستند.

آذرنیا افزود: پس از این رده، دارندگان مدرک دیپلم با 114 نفر، فوق لیسانس با 109 نفر و فوق دیپلم با 71 نفر رده های بعدی را در اختیار دارند.

آذرنیا از ثبت نام 3 شرکت کننده با تحصیلات زیر دیپلم و 5 نفر با مدرک تحصیلی دکترا خبر داد و این تنوع را نشان دهنده فعالیت گسترده هنرمندان عکاس در تمامی رده های تحصیلی و سنی دانست.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در خاتمه ابراز امیدواری نمود ششمین جشنواره عکس فیروزه تبریز بتواند ثبت کننده تصاویر ارزشمندی برای ماندگاری در تاریخ این شهر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار