کد خبر: ۱۰۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 04 October 2015


جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان البرز گفت: استان البرز در حوزه مأموریت‌های انتظامی بسیار خوب عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی معصوم‌بیگی ظهر امروز در همایش شرکت‌های مراقبتی و حفاظتی استان البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین نیازهای هر جامعه‌ای برقراری امنیت و احساس امنیت توسط مردم آن جامعه است.

وی ادامه داد: در این راستا استان البرز در حوزه شدت انتظامی بسیار خوب عمل کرده و از میانگین کشوری نیز بالاتر است.

این مسئول با اشاره به اینکه استان البرز دارای مسیرهای ارتباطی شمال و شمال غربی کشور است، افزود: وجود چهار زندان و ندامتگاه در این استان نیازمند شدت انتظامی بالا نیز است.

وی تأکید کرد: البته در حوزه انتظامی مردم نیز نقش مهمی را دارند و با تفکر حوزه امنیتی و انتظامی بسیار خوب عمل کرده است.

معصوم‌بیگی در ادامه سخنان خود از کاهش آمار سرقت در این استان خبر طی سال جاری خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در سال جاری 6 درصد آمار سرقت‌ها در این استان کاهش پیدا کرده است.

وی مشارکت اجتماعی را از مهمترین نیازهای و زمینه‌های ایجاد امنیت دانست و عنوان داشت: در گذشته نیروی انتظامی دنبال فراهم کردن شرایط برای حضور مردم در مشارکت‌های اجتماعی بوده اما هم‌اکنون این تعاملات بسیار رشد پیدا کرده و مردم با اعتماد به پلیس توانسته‌اند در ارتقای امنیت سهم به‌سزایی داشته باشند.

این مسئول گفت: اکنون 500 موسسه حفاظتی و مراقبتی در کشور فعال هستند.

*به‌کارگیری 45 هزار نگهبان محله در کشور

جانشین پلیس پیشگیری ناجا در بخشی دیگر از سخنان خود از به‌کارگیری 45 هزار نگهبان محله در کشور خبر داد و گفت: با به‌کارگیری 45 هزار نگهبان محله در کشور بخشی از بسترهای مشارکت مردمی تأمین می‌شود که استان البرز نیز سهم دو هزار نفری را در این بخش دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار