ویژه برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر با عنوان «بشنو و باورنكن» در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان برگزار مي شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 26 June 2022

معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی  اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر ویژه برنامه اي با عنوان «بشنو و باور نکن» از سوي اداره اجتماعی و مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرداری اصفهان و با همکاری ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق ۱۵ گانه شهرداري اصفهان برنامه ريزي شده و در حال اجرا است.

سعید امامی اظهار داشت: برپايي غرفه های مشاوره با عنوان "از من بپرس"، اجراي نمایش تئاتر خیابانی و سیر نمایشگاهی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از جمله بخش هاي اين ويژه برنامه بوده كه در 30  محله از جمله نا‍ژوان، حصه، گورت، محله جلوان، رهنان، كردآباد، دارك، سودان، ميرداماد، دهنو و ... ميزبان شهروندان و آگاهي بخشي به آنها است.

وي  با اشاره به اينكه شعار واحد امسال در سراسر کشور «همه با هم نه به اعتیاد» و «یاریگر هم باشیم » است، افزود: اين ويژه برنامه از سوم تيرماه آغاز شده و تا 21 تيرماه  ادامه خواهد داشت كه به تفكيك مناطق براساس برنامه ريزي صورت گرفته از ساعت 17:30 برگزار مي شود.

گفتني است؛ علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت زمانبندي جدول محلات در هر منطقه مي توانند با شماره 32240124 تماس حاصل كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار