برای نخستین بار در كتابخانه های شهر اصفهان
رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداری اصفهان گفت: پایگاه کتاب شهروندی با بيش از 250 عنوان كتاب برای نخستین بار در کتابخانه‌های شهر اصفهان راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ 02 July 2022

مرضیه اربابان با اشاره به رویداد «کتاب شهر» اظهار داشت: پایگاه کتاب با موضوع فرهنگ شهروندی به مناسبت روز قلم و روز شهرداري ها، 14 تيرماه ساعت 18 در كتابخانه مركزي راه اندازي خواهد شد.

وی افزود: این پایگاه با همکاری اداره توسعه فرهنگ شهروندی و اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداری اصفهان به منظور فراهم كردن فرصتی برای استفاده شهروندان از کتب حوزه فرهنگ شهروندی ايجاد مي شود.

وي بیان کرد: پایگاه ایجاد شده در کتابخانه‌های شهری، پایگاه شهروندی نام دارد که کتب حوزه شهروندی مرتبط با رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال را ارائه مي دهد.

اربابان تصريح كرد: در این طرح ۲۵۰ جلد کتاب شهروندی در ۳۰ کتابخانه شهر در اختیار عموم قرار می‌گیرد كه شهروندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌ها و جستجوی کتاب‌های موردنظر خود در این زمینه، گزینه‌های مورد علاقه و نياز خود را امانت بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :