مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل شیروانیان، حرکت در مسیر شهداء را به منظور تحقق آرمان های آن ها، از وظایف مسئولان دولت قلمداد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 17 August 2022

در سفر بیت اله برقراری مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور به استان اصفهان وی به دیدار خانواده شهید ابوالفضل شیروانیان رفت و ساعتی میهمان آنها شد.

سردار مجتبی شیروانیان، پدر شهید، ضمن خوشامد گویی به مدیر عامل صندوق و هیأت همراه عنوان داشت: شهید وقتی به شهادت می رسد متعلق به جامعه است و این ارتباط موجب خیر و برکت می شود. در واقع ابوالفضل از دوران طفولیت در مناطق محروم زندگی کرد و با توجه به اینکه من در منطقه سیستان و بلوچستان خدمت می‌کردم او نیز از نزدیک با این مناطق آشنایی داشت.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور نیز در این ديدار با تأکید بر اینکه بنای شهادت را امام حسین (ع) پی‌ریزی کردند و شهداء پیرو راه ایشان می باشند، افزود: امروز توفیق داشتیم به دیدار خانواده شهید مدافع حرم بیایم، در حقیقت شهداء وقتی به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند به این درک عمیق رسیده اند که راهشان از دیگران جدا است.

وی خطاب به پدر شهید شیروانیان بيان‌داشت : خانواده شهداء در تربیت فرزند خود در اوج هستند و حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) چه زیبا فرمودند: خانواده شهداء چشم و چراغ ملت هستند.برقراری ادامه داد: اگر مدافعین حرم نبودند معلوم نبود وضعیت کشور ما چگونه می شد از همین رو ما باید قدردان خون شهدای مدافع حرم باشیم که در راه صیانت و دفاع از حرم آل الله، از حضرت ابوالفضل (ع ) تبعیت کرده اند.مسئولیت ما نیز این است که آرمان شهدا را ارج نهیم.برقراری افزود: در مقابل افراد ناکارآمد در کشور باید افراد انقلابی و کارآمد حضور موثر داشته باشند و جریانات انقلابی در این میان پر رنگ  دیده شود. در حقیقت وظیفه ما گسترش اندیشه شهداء است.

برقراری ادامه داد: ما برای قشر محروم و مولد کشور کار می‌کنیم که باعث توسعه و عمران کشور هستند، روستاییان فداکار کشور، شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده اند از همین رو ما هم باید زندگیمان را فدای این جامعه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :