داد پهلوان مازندرانی درآمد
از المپیک برگشتیم باز هم همین خبر اعلام شد و اتفاقی نیفتاد. دو ماه بعد به رقابت‌های جهانی رفتیم و هر دوی ما نیز طلای جهانی را گرفتیم. نماینده مردم شهر آمل در مجلس که در مراسم حضور داشت و از تریبون اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند در حالیکه این طور نبود
کد خبر: ۱۰۶۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ 20 August 2022

دارنده مدال برنز المپیک توکیو و طلای ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد جهان به عدم تحقق وعده پاداش از سوی مسئولان گفت: 

تاکنون هیچ زمینی به قهرمانان واگذار نشده بلکه به عشق مردم کشتی می‌گیرم.

به گزارش ایرنا، امیرحسین زارع روز شنبه در برنامه تلویزیونی با گله از محقق نشدن وعده پاداش از سوی مسئولان اظهار داشت: نخست جا دارد تشکر ویژه‌ای از مردم فهیم استان مازندران و شهرستان آمل داشته باشم که همیشه با دعای خیر و دلگرمی‌شان ما را در مسابقات بین‌المللی حمایت کردند، همین‌ها برای ما کافی است، فقط یک گله می‌ماند و آن اینکه زمانی که من و هادی ساروی المپیکی شدیم، قرار شد دو قطعه زمین به ما اهدا شود که خوشحال کننده بود.

وی افزود:‌ از المپیک برگشتیم باز هم همین خبر اعلام شد و اتفاقی نیفتاد. دو ماه بعد به رقابت‌های جهانی رفتیم و هر دوی ما نیز طلای جهانی را گرفتیم. نماینده مردم شهر آمل در مجلس که در مراسم حضور داشت و از تریبون اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند در حالیکه این طور نبود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار