با صدور مصوبه وزارت کشور
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از راه‌اندازی سازمان گردشگری شهرداری اصفهان در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ 05 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، رضا امینی به تغییر عنوان اعتبارات طرح‌های گردشگری در بودجه سال آینده شهرداری اشاره و اظهار کرد: در سال جاری طرح‌های سازمان گردشگری زمینه استفاده از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار این طرح‌ها را برای شهرداری اصفهان فراهم کرده و این مبلغ در جشنواره خواهرخواندگی‌ها هزینه شده است.

وی بابیان اینکه سازمان گردشگری شهرداری اصفهان، مصوبه وزارت کشور را اخذ کرده و در سال جاری ابلاغ خواهد شد افزود: این سازمان در سال آینده تشکیل می‌شود و مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال 94 برای سازمان گردشگری شهرداری اختصاص‌یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از افزایش قابل‌توجه اعتبارات برنامه‌ای سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری در بودجه سال 94 خبر داد و اقدامات نرم‌افزاری اصولی زیرساختی در بخش فرهنگی کلان‌شهر اصفهان را ضروری بیان کرد و گفت: در حال حاضر مراکز فرهنگی شامل فرهنگسرا، کتابخانه و سالن‌های مطالعه در حد نیاز در شهر وجود دارد و باید به سمت بهره‌وری حرکت کنیم.

وی بابیان اینکه در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان، توجه ویژه‌ای به بخش ورزش بانوان شده افزود: در این بودجه بر ادای حقوق بانوان در امر ورزش و حوزه اجتماعی و احداث ورزشگاه‌های تخصصی و زمین‌های ورزشی سرپوشیده در مناطق محروم و توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها تأکید شده است.

امینی از افزایش بودجه سال 94 شهرداری نسبت به سال جاری خبر داد و گفت: بودجه امسال شهرداری 2345 میلیارد تومان بوده که این مبلغ در سال آینده به 2550 میلیارد تومان افزایش‌یافته و در زمان بررسی لایحه بودجه سال 94 شهرداری، این مبلغ به 2600 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزایش 50 میلیارد تومانی بودجه سال آینده شهرداری در زمان بررسی را، افزایش جبری کاهش‌ها و افزایش‌ها در اعتبارات بیان کرد و افزود: شهرداری پیشنهاد افزایش و شورای اسلامی شهر، پیشنهاد کاهش در برخی از ردیف‌های را داشتند و آنچه افزایش پیدا کرده به‌عنوان درآمدهای پایدار شهرداری از محل منابع دولتی و عمومی بوده است که باید برای جذب آن‌ها تلاش شود تا بخشی از فشارها درفروش تراکم به مردم کاهش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، بابیان اینکه، رویکرد این شورا در بخش جاری بودجه سال آینده شهرداری در راستای اقتصاد مقاومتی و پرهیز از اسراف بوده تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تغییر رویکرد توسط شهرداری برای افزایش روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای و فعالیت‌های عمرانی در کلان‌شهر اصفهان و همت و تلاش بیشتر جهت خودکفایی در بعضی اقدامات اساسی ضروری است.

وی از اختصاص اعتبار برای تشکیل شورایاری‌ها در کلان‌شهر اصفهان در بودجه سال 94 شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: تأکید شورای اسلامی شهر، پیگیری و تشکیل شورایاری‌ها به‌عنوان دومین شهر بعد از تهران است که در صورت آمادگی فرمانداری، زمینه برگزاری انتخابات و ساز و کار تشکیل آن‌ها فراهم می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار