کد خبر: ۱۰۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 05 October 2015
معاون عمرانی فرماندار ایلام گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی 14 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان اختصاص یافت.
به گزارش تابناک ایلام، احسان اکبری با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی مهم ترین سند چشم انداز و توسعه یک روستا است که تمام دستگاه ها باید بر اساس آن برنامه ریزی کنند، افزود: این اعتبار در 22 روستای این شهرستان هزینه خواهد شد.
وی تاکید کرد: این میزان اعتبار برای احداث پارک های محله ای، سنگ فرش کردن خیابان ها، آسفالت کوچه ها، جدول گذاری و احداث فضای سبز در روستاهای شهرستان اختصاص یافته است.
معاون عمرانی فرماندار ایلام ادامه داد: اعتبارات مربوط به حوزه های مناطق محروم، ملی و کمک سازمان دهیاری و شهرداری ها هنوز تعیین و ابلاغ نشده است.
اکبری گفت: تهیه و اجرای طرح هادی در روستاها بر اساس جمعیت بوده و روستاهایی که خانوار و جمعیت بیشتری داشته باشند در اولویت خواهند بود.
وی با تاکید بر اینکه امسال اجرای طرح هادی روستایی در شهرستان ایلام سرعت بیشتری به خود می گیرد، اظهار کرد: اجرای این طرح ها با هدف بهسازی محیط روستایی، ارتقای بهداشت و هدفمند کردن ساخت و سازهای روستایی صورت می گیرد.
معاون عمرانی فرماندار ایلام از اعتبارات اختصاص یافته به دهیاری های شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال به دهیاری های این شهرستان جهت اصلاح و روشنایی و جدول گذاری معابر، لکه گیری خیابان و کوچه، احداث سرویس های بهداشتی، آبرسانی، مدیریت پسماند زباله اختصاص یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار