مجید پاشنا که پیش از این از شهریور ماه سال گذشته ابلاغ سرپرست هیئت فوتبال شهرستان بابلسررا عهده‌دار بوده روز گذشته ۶ شهریور ۱۴۰۱ از سوی آقای دکتر رحیم درزی خلردی ریاست هیئت فوتبال استان حکم ریاست هیئت فوتبال شهرستان بابلسر به ایشان ابلاغ گردید
کد خبر: ۱۰۶۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵ 30 August 2022

به گزارش تابناک مازندران، مجید پاشنا حکم ریاست هیات فوتبال شهرستان بابلسر را از ریاست هیئت فوتبال استان مازندران دریافت کرد .

حکم ریاست هیئت فوتبال بابلسر ابلاغ شد
 


بر اساس این گزارش ، آقای مجید پاشنا که پیش از این از شهریور ماه سال گذشته ابلاغ سرپرست هیئت فوتبال شهرستان بابلسررا عهده‌دار بوده روز گذشته ۶ شهریور ۱۴۰۱ از سوی آقای دکتر رحیم درزی خلردی ریاست هیئت فوتبال استان حکم ریاست هیئت فوتبال شهرستان بابلسر به ایشان ابلاغ گردید. 

حکم ریاست هیئت فوتبال بابلسر ابلاغ شد
 


آقای مجید پا شنا از پیشکسوتان و از چهره‌های شاخص فوتبال استان بوده که سال‌های ۶۰ و ۷۰ افتخارات ارزشمندی برای شهرستان بابلسر و استان در رشته فوتبال کسب کرده است.
همچنین ایشان سال های متمادی یکی از مدیران موفق شهرستان ، استان و کشور بوده است.
گفتنی است،
آقای مجید پاشنا برادر شهید بزرگوار محمد پاشنا بوده و خودنیزیک بسیجی جان برکف و از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس بوده که با ایثار و رشادت های خود در جبهه ها و در مرزهای غرب و جنوب کشورهمچون دیگرغیورمردان ومدافعان از خود به جا گذاشته است . 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار