در وصف و تمجید فرزندان بلادشاپور و باشگاه فرازبام خائیز دهدشت با معماری مهندس مجید پارسایی هرچه بگوییم و بنویسیم کم است و عرض تبریک و خداقوت، و پرداختن به آن در فضای حقیقی و مجازی جامعه و آرزوی روزهای بهتر و استقبال شایسته و در خور شأن از عزیزان قهرمانمان، کمترین وظیفه ای است که بر عهده داریم.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵ 01 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید حسین رهی فعال سیاسی و اجتماعی در پی حضور نایب قهرمان تیم هندبال نوجوانان ایران در آسیا، پیامی در وصف و تمجید فرزندان بلادشاپور و باشگاه فرازبام خائیز دهدشت با معماری مهندس مجید پارسایی نوشت.

متن پیام;

 

بسم الله و هو المستعان 

تاریخ سازی کهگیلویه ای ها این بار از مرزهای استان و کشور فراتر رفت، آسیا را پشت سر گذاشت و به جهان رسید.

تیم ارزشمند هندبال جمهوری اسلامي ایران در رده نوجوانان در حالی مقام ارزشمند نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد و پرچم زیبای کشورمان را سرافرازانه بالا برد که در ترکیب اصلی و جایگاه سرپرستی از فرزندان غیور کهگیلویه ای بهره ی بسیار برد. 

سرپنجه طلایی های خوش آتیه ی بلادشاپوری حضور مؤثر داشتند، بارها خوش درخشیدند، موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن شدند، تحسین همگان را برانگیختند و الحق که شایسته بهترین ها هستند. 

 ارزش کار تیم نوجوانان هندبال کشورمان زمانی مشخص تر می شود که کشور میزبان و تیم صاحب نام عربستان را از پیش رو برداشتند و به مرحله بعد صعود کردند.

بحرین مدعی که در این دوره از بازی‌ها در سایه وجود امکانات، تجهیزات، تکنولوژی، صرف هزینه های بسيار و حتی امید به استفاده از فرصت میزبانی به ویژه بهره گیری از ابزار قدرتمندی بنام تماشاگر، امیدوارانه رؤیای قهرمانی در سر داشت.

از طرف دیگر تیم قدرتمند عربستان افزون بر همین مختصات و حتی با هزینه و تمهیدات بیشتر و با ترتیب اردو در کشورهای اروپایی نیز خود را شانس اول قهرمانی می دانست.

غافل از اینکه ایرانیان سرافراز خاصه شیران زاگرس به غیرت، همیت، اراده پولادین، عزم جزم، انگیزه ی فوق العاده و جنگندگی فراوان مسلح بودند که توانستند آسیا را تسلیم و مقهور خویش نمایند.

حضور در فینال و کسب مقام نایب قهرمانی، بسیاررشیرین، دلچسب و ارزنده است باید آن را به فال نیک گرفت.

حسرت قهرمانی و کسب مدال طلای آسیا معنا ندارد و حتی عامل انگیزش و امیدبخشی است چراکه آوردگاه جهانی در انتظار این شیرمردان افتخارآفرین است و یقیناً با فرصت در اختیار و به فضل پروردگار کسب مقام در عرصه جهانی نه تنها دور لز دسترس نیست بلکه برازنده ی هندبالیست های سربلند ایران قهرمان با حضور تاثیر گذار کهگیلویه ای تاریخ ساز است.

در وصف و تمجید فرزندان بلادشاپور و باشگاه فرازبام خائیز دهدشت با معماری مهندس مجید پارسایی هرچه بگوییم و بنویسیم کم است و عرض تبریک و خداقوت، و پرداختن به آن در فضای حقیقی و مجازی جامعه و آرزوی روزهای بهتر و استقبال شایسته و در خور شأن از عزیزان قهرمانمان، کمترین وظیفه ای است که بر عهده داریم.

به نوبه خود و در نهایت فخر و سرور به حضور شما غرور آفرینان، خانواده های محترمتان، جامعه ورزش کشور به ویژه علاقمندان به هندبال و ملت شریف ایران تبریک و شادباش عرض می نمایم.

خدایتان محفوظ، سلامت، شاد و سربلند نگه بدارد و بر توفیقاتتان بیفزاید ان شاءالله 

بدانید و هوشیار باشید که ملت ایران طنین و غریو شادی و کسب مقام قهرمانی در جهان را امیدورانه به انتظار نشسته اند.

توکلنا علی الله

سید حسین رهی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
حداقل اعضا تیم راکامل می نوشتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار