مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: شرکت کنندگان این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و اصفهان دومین استان کشور در تعداد استقبال کنندگان از مسابقات قرآن کریم است.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ 31 August 2022

حجت الاسلام محمد حسین بلک با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین مسابقات قرآن کریم اظهار داشت: حدود 30 نفر از داوران و شورای عالی قرآنی بر کمیت و کیفیت مسابقات نظارت دارند.
وی ادامه داد: رشته‌های آوایی در حد ضبط برنامه و ارسال برای ستاد داوری برگزار می‌شود و سایر رشته‌ها مانند قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران در حال انجام است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و اصفهان دومین استان کشور در تعداد استقبال کنندگان از مسابقات قرآن کریم است.
وی با بیان اینکه ممکن است در برخی از بخش‌ها با ریزش شرکت‌کنندگان مواجه باشیم، گفت: این امر دلایل مختلفی دارد که شرکت‌کنندگان فرصت حضور را از دست می‌دهند.
حجت الاسلام بلک با بیان اینکه از ابتدای امروز برنامه‌ها طبق پیش‌بینی‌ها در حال اجراست، گفت: بخش معارف مسابقات نیزانجام شده است و مراسم اختتامیه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار