این فرمانده انتظامی از افزایش 990 درصدی کشف مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا بیش از 167 نفر، شامل خرده‌فروش و معتاد دستگیر شده‌اند
کد خبر: ۱۰۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 06 October 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدبه نقل فارس،فرمانده انتظامی چرام از افزایش 990 درصدی کشف مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا بیش از 167 نفر، شامل خرده‌فروش و معتاد دستگیر شده‌اند.

 سیدمحمد موسوی با اشاره به اهمیت مقوله امنیت و با تاکید بر توجه به امنیت روانی، اظهار کرد: امنیت روانی، زمانی به وجود خواهد آمد که احساس امنیت ایجاد شود.

فرمانده انتظامی چرام با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش» است، عنوان داشت: برای برخورد با ناهنجاری‌ها و کسانی که قانون را نقض می‌کنند، اقتدار پلیس باید حاکم باشد که همین اقتدار در کنار مردم با عطوفت عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم افتخاری است که امروز نصیب سبزپوشان نیروی انتظامی شده است، افزود: نیروی انتظامی، امروز مفتخر است که تمام برنامه‌ها و ماموریت‌های خود را مطابق با احکام و ارزش‌های دینی و با تبعیت محض از فرامین فرماندهی معظم کل قوا انجام می‌دهد.

موسوی در ادامه سخنان خود به گوشه‌ای از عملکرد نیروی انتظامی در چرام اشاره کرد و با اشاره به کاهش 40 درصدی سرقت در این شهرستان، عنوان کرد: 55 درصد، کشف سرقت در چرام داشتیم که آمار قابل قبولی برای مردم و مسئولان است.

این فرمانده انتظامی از افزایش 990 درصدی کشف مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا بیش از 167 نفر، شامل خرده‌فروش و معتاد دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه در بحث مشروبات الکلی بیش از 827 درصد افزایش کشف داشتیم، اظهار کرد: در بحث ماهواره‌ای که امروز دشمن از آن به عنوان یک ابزار علیه جوانان ما استفاده می‌کند، برخورد خوبی صورت گرفته و بیش از 398 دستگاه کشف و ضبط شده که افزایش 240 درصدی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی چرام در ادامه سخنان خود با ابراز نگرانی از وضعیت سلاح در کهگیلویه و بویراحمد از کشف 87 قبضه سلاح طی یک سال گذشته در چرام خبر داد و تصریح کرد: در بحث تصادفات درون‌شهری 30 درصد کاهش داشتیم و همچنین در زمینه قتل، امسال نسبت به مدت مشابه آمار منفی بوده و کاهش 200 درصدی داشته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار