مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور:
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور اعلام کرد ۴۷ داروی جدید بیماران خاص تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ 09 September 2022

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در بازدید از درمانگاه مرحوم تاج الدین خمینی شهر گفت: در راستای رفع مشکل بیمه شدگان تأمین اجتماعی با تنها بیمارستان خمینی شهر که زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است، تفاهم نامه‌ای امضا تا طی آن فرانشیز بستری بیمه شدگان به صفر برسد.

دکتر میرهاشم موسوی با اشاره به اینکه تا یک ماه دیگر کمبود تجهیزات پزشکی درمانگاه مرحوم تاج الدین خمینی شهر رفع خواهد شد،گفت:بزودی این مرکز مجهز به دستگاه opj خواهد شد.

وی افزود: توسعه خدمات تخصصی در این درمانگاه را خواهیم داشت و بزودی متخصص قلب، زنان و زایمان و اورولوژی مستقر می‌شوند.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به طرح دارویار گفت: ۳۶۶ قلم دارو زیر پوشش بیمه قرار گرفته که مابه‌التفاوت آن در قالب یارانه دارو توسط سازمان برنامه و بودجه به بیمه‌ها پرداخت و به موازات آن پرداخت هزینه دارو از جیب مردم کاهش می‌یابد.

دکتر موسوی با بیان اینکه ۴۰۰ مرکز درمانی و ۸۰ بیمارستان اجتماعی پس از انقلاب تاسیس شده، افزود: تجهیز مراکز درمانی تامین اجتماعی به تجهیزات پیشرفته در دستور کار قرار گرفت که در این راستا اقدام به خرید ام آر آی، سی تی اسکن، رادیولوژی پیشرفته (opj) کردیم که به اقتضای نیاز مراکز درمانی و در جهت توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی توزیع می‌شود.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه ۶۰ درصد مراجعه کنندگان بیمارستان‌های این شهر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، گفت:از این پس این قشر نیازی به پرداخت فرانشیز بستری به بیمارستان‌ها ندارند.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی افزود: در این بازدید مقرر شد درمانگاه تامین شهر درچه نیز ساخته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :