مجری کل طرح های زیر بنایی استان اصفهان در وزارت راه شهرسازی گفت : در آینده نزدیک 10 کیلومتر باقی مانده بزرگراه کاشان – بادرود تکمیل می شود تا این بزرگراه به طول 57 کیلومتر به طور کامل در اختیار مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ 13 September 2022

علیرضا صلواتی گفت: جاده کاشان- بادرود جاده ترانزیتی جنوب به مرکز کشور است و از جمله محورهای پر رفت و آمد است که متاسفانه در سال های اخیر حوادث تلخی را در این محور شاهد بودیم که امیدواریم با تکمیل این 10 کیلومتر شاهد تسهیل در عبور ومرور و کاهش تصادفات جاده ای باشیم.
وی بیان کرد: عملیات احداث این پروژه از اواخر سال 1399 وارد فاز اجرایی شد وحدود 70 نفر به صورت مستمر وبدون وقفه در مدت 18 ماه این طرح را به سرانجام رساندند ؛ در حال حاضر خط کشی ونصب علائم ترافیکی نیز انجام شده و امیدواریم تا چند روز آینده مورد بهره برداری قرار گیرد تا دغدغه مردم در خصوص حوادث جاده ای منطقه برطرف شود.
مجری کل طرح های زیر بنایی استان اصفهان در وزارت راه شهرسازی با بیان اینکه برای این طرح حدود 800 میلیارد ریال هزینه شده است اضافه کرد: این جاده در کریدورهای شمال-جنوب از مرز بازرگان تا خلیج‌فارس را متصل می‌کند و با احداث ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده شاهد کاهش تصادفات و تردد ایمن و روان را در منطقه داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار