مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان درباره برخی از پروژه‌های این سازمان همچون مرمت و بازسازی موزه هنرهای معاصر، بهینه‌سازی گذر پشت مسجد جامع، بهینه‌سازی فضای شهری خیابان‌های شهید باهمیان و جوشقانی و پروژه‌های مجموعه تخت فولاد توضیح داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸ 12 September 2022

محمدعلی ایزدخواستی با اعلام این خبر گفت: احیای مادی و پیاده‌روسازی گذر عالم‌آرا حدفاصل خیابان شیخ بهایی تا خیابان آیت‌الله شمس‌آبادی به‌عنوان یکی از گذرهای منتهی به چهارباغ عباسی توسط سازمان نوسازی و بهسازی در حال اجرا است.

او افزود: ساماندهی گذر درب‌کوشک به عنوان یکی از مهم‌ترین گذرهای تاریخی اصفهان و دهانه‌های بازار، کف‌سازی و جداره‌سازی آن و احیای سقاخانه‌های موجود در این گذر نیز در دستور کار این سازمان است.

او از دیگر پروژه‌های سازمان نوسازی و بهسازی به کف‌سازی و ساماندهی گذر منتهی به مسجد جامع و بازارچه حسن‌آباد اشاره کرد و افزود: این محدوده با بیش از ۲۰ دهانه به بازار بزرگ اصفهان متصل می‌شود.

به گفته ایزدخواستی، کف‌سازی گذر دارالضیافه جنب دومنار دارالضیافه و مرمت و احیای بازار سماورسازهای بازار بزرگ نیز در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مرمت و بازسازی موزه هنرهای معاصر، بهینه‌سازی گذر پشت مسجد جامع، بهینه‌سازی و ارتقای فضای شهری خیابان‌های شهید باهمیان و جوشقانی و پروژه‌های مجموعه تخت فولاد شامل دیوار تخت فولاد، مرمت سقف تکایای بنکدار و کازرونی، مرمت و احیای کتابخانه باغ‌طوبی، مرمت و بازسازی تکیه فاتح‌الملک و احیای آب‌انبار کازرونی از دیگر پروژه‌های این سازمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار