با درخواست اهالی رسانه صورت گرفت؛
تابناک: یکی از تحولاتی که طی روزهای اخیر شاید بتواند نوید همگرایی برای رفع مشکلات حوزه مطبوعات و رسانه باشد، تغییر مسئول اداره امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل ارشاد اسلامی استان اصفهان است.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 06 October 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تحولات در حوزه مطبوعات و رسانه های استان اصفهان آن هم در سطح مدیریتی یکی از خواسته های اصحاب رسانه در استان بوده است چراکه رکود فعلی حاکم بر فضای مطبوعات در اصفهان قطعا یک سوی آن به مدیریت های ته‌نشین شده چندین ساله برخی دست اندرکاران این حوزه بازمیگردد.

یکی از تحولاتی که طی روزهای اخیر شاید بتواند نوید همگرایی برای رفع مشکلات حوزه مطبوعات و رسانه باشد، تغییر مسئول اداره امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل ارشاد اسلامی استان اصفهان است.

این اداره که تا چند روز پیش با مسئولیت مهدی باباربیع اداره میشد از این پس با مسئولیت نصر باقرصاد که پیش تر نیز تجربه کار در این حوزه را داشته است، اداره خواهد شد.

وی بعد از اتمام دوران مدیریت حسینی در اداره ارشاد به مجتمع فرهنگی – هنری فرشچیان منتقل شد و بعد از آن نیز چندی به عنوان معاون در هنرستان هنرهای زیبای فعالیت کرد و بعد از آن نیز رئیس اداره نشر اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان بود.

حال بعد از گذشت حدود پنج تا شش سال از دوری باقرصاد از اداره مطبوعات اصفهان، به درخواست برخی رسانه ها و اهالی مطبوعات وی به جایگاه قبلی خود در این اداره بازگشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار