استاندار اصفهان گفت: تامین زیرساخت‌های آب مورد نیاز در طرح نهضت ملی مسکن اصفهان با جدیت دنبال می‌شود و نگاه هم‌افزایی در این زمینه در استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ 22 September 2022

سید رضا مرتضوی افزود: ما با چالش هایی در زمینه تامین آب برای اجرای طرح های مسکن مواجه هستیم اما با وحدت و نگاه هم افزایی که در این زمینه در استان وجود دارد، می کوشیم تا آنها را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پایش شرایط موجود بمنظور پیشگیری از وارد شدن آسیب به طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان، ضروری است، اظهار داشت: اجرای طرح مسکن مهر با آسیب هایی مواجه شد که باید تلاش کنیم دوباره به آنها مبتلا نشویم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: انتظار می رود که با توجه به برآوردهای صورت گرفته درباره اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اقدامات لازم بمنظور تامین سایر زیرساخت ها بویژه برق و گاز انجام شود.

مرتضوی با بیان اینکه موضوع اعتبارات مالی مورد نیاز برای این زیرساخت ها در جلسه ای در تهران پیگیری می شود، افزود: لازم است تدبیر لازم نیز برای امور بانکی مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در استان صورت گیرد و به عنوان مثال تعداد مشخصی از بانک ها یک حوزه شهری را پوشش دهند.

وی همچنین تاکید کرد: در طرح نهضت ملی مسکن اصفهان، مهاجرت نداریم زیرا با اتخاذ تدابیر ویژه تلاش شد تا از بین افرادی که در استان ساکن هستند و حداقل پنج سال سکونت دارند، متقاضیان حائز شرایط معرفی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار