سرپرست تیم سپاهان:
تابناک: سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی است و ما خودمان را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانیم اما نه مدعی اصلی قهرمانی.
کد خبر: ۱۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶ 05 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان، رسول خوروش در گفتگو با مهر با اشاره به دیدار جمعه تیمش مقابل ملوان بندر انزلی و شرایط سپاهان برای این مسابقه اظهار داشت: بازی با ملوان یکی از بازی‌های مهم ما به شمار می‌رود زیرا در حال حاضر تنها ۹ بازی در مسابقات لیگ برتر برای ما باقی مانده که این مسابقات از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: با توجه به اینکه ۹ بازی باقی‌مانده، دیگر فرصتی برای اشتباه نیست و ما باید در مسابقات خود بدون اشتباه ظاهر شده و نیم‌نگاهی نیز به تیم‌های بالای جدول داشته باشیم.

سرپرست تیم سپاهان اصفهان بیان داشت: البته باید بگویم که اصل خودمان هستیم و تیم‌های دیگر اگرچه تیم‌های قدرتمندی به شمار می‌روند اما مهم این است که سپاهان در بازی‌های خود به پیروزی برسد.

وی با اشاره به تیم ملوان و دیدار تیم اصفهانی مقابل این تیم گفت: ملوان تیمی پرسابقه به شمار می‌رود و تیمی نیست که به راحتی لیگ را از دست دهد زیرا همه می‌دانند که تیم‌های صاحب‌نام و با قدمت، تعصب عجیبی دارند و مسئولان باشگاه اجازه نمی‌دهند که این تیم‌ها دچار بحران شوند.

خوروش ادامه داد: ملوان بعد از شروع نیم‌فصل دوم و با یارگیری صورت گرفته و حضور فیروز کریمی، نشان داد که تیم قدرتمند و خوبی است و بدون شک سپاهان در این مسابقه کار سختی در پیش دارد اما باید به پیروزی برسد.

وی در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان سپاهان خود را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند یا خیر، اضافه کرد: تیم سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی است و ما خودمان را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانیم اما نه مدعی اصلی، ولی با این حال تلاش می‌کنیم در بازی‌های خود پیروز شده و به قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار