امام جمعه ایلام گفت:
امام جمعه ایلام گفت: ناجا در مرز مهران راه تحرک گروه‌های تکفیری را بسته است.
کد خبر: ۱۰۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 06 October 2015

امام جمعه ایلام گفت: ناجا در مرز مهران راه تحرک گروه‌های تکفیری را بسته است.

به گزارش تابناک ایلام: آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی و مرزبانی استان ایلام اظهار داشت: نیروی انتظامی کارآمدترین نهاد در برقراری امنیت است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: نیروی انتظامی مردمی‌ترین تشکیلات امنیتی کشور است. خدمتگذاری به زائران عتبات عالیات برای مجموعه انتظامی استان ایلام توفیقی مضاعف به وجود آورده است.

وی اظهار داشت: امنیت پایداری که امروز در استان ایلام وجود دارد، مرهون حضور مقتدرانه نیروی انتظامی است. نیروی انتظامی، مردمی‌ترین تشکیلات امنیتی کشور است و مردم با اعتمادی که به این نیرو دارند، قدردان زحمات شما عزیزان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام به اربعین و تردد میلیون‌ها زائر حسینی از مرز مهران و استان ایلام اشاره کرد و گفت: توفیق مضاعفی که امروز برای نیروی انتظامی در استان حاصل شده است، خدمتگذاری به صدها هزار زائر عتبات عالیات در طول سال و میلیون‌ها زائر حسینی در ایام اربعین است.

وی تصریح کرد: استان ایلام با وجود 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور بحران‌زده عراق از امن‌ترین مسیرها برای سفر عتبات عالیات است.

لطفی با تأکید بر اینکه بخش اعظمی از خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات در استان ایلام بر دوش نیروی انتظامی است، گفت: با وجود کمبود در زیرساخت‌های استان، اما تلاش نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت قابل تقدیر است.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: با اقتداری که نیروی انتظامی و نیروی مرزبانی در 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در داخل استان و مرزهای این استان دارند، راه نفوذ بر تحرکات گروه‌های تکفیری و تروریستی بسته شده است و این گروه‌ها در این مرز هیچ کارایی نخواهند داشت و خودشان نیز به این نتیجه رسیده‌اند.

× کسب رضایت مندی مردم، اقتدار پلیس را به دنبال خواهد داشت

فرمانده انتظامی استان ایلام در ابتدای این دیدار نیز گفت: اگر بتوانیم رضایتمندی مردم را در همه امور کسب کنیم، هم پلیسی مقتدر خواهیم بود و هم اینکه همدلی و همزبانی را محقق خواهیم کرد.

سردار علی دولتی با اشاره به میزبانی استان ایلام از زائران عتبات عالیات ادامه داد:  خدماتی که پلیس در این استان مرزنشین به میلیون ها زائر حسینی در اربعین سال گذشته ارائه داد نشان‌دهنده مردمی بودن پلیس و اقتدار و کارآمدی نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر بی کفایتی و حریم آل‌سعود در امور حج گفت: تأمین امنیت میلیون‌ها زائر حسینی توسط نیروی انتظامی و ارائه خدمات به آنها با وجود مشکلات فراوان با بی‌تدبیری و بی‌کفایتی آل‌سعود قابل مقایسه نیست.

دولتی، وضعیت امنیت را در استان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در ارزیابی که اخیرا در اردیبهشت ماه امسال توسط بازرسان ناجا صورت گرفت، انتظامی استان در حوزه‌های مختلف از جمله کسب رضایتمندی مردم و تعالی رفتار کارکنان رتبه پنجم کشور را کسب کرد./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار