استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: ۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 11 October 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه بهمن امیری‌مقدم اظهار کرد: هشت هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان در نظر گرفته شده و تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات این سفر به استان تخصیص داده شده است که با تخصیص این اعتبار عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های مهم استان شروع شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال اعتبار تخصیصی به مبلغ چهار هزار میلیارد تومان می‌رسد و پروژه‌ها در وضعیت مناسبی قرار می‌گیرند افزود: مدیران استان برای حل مشکل بیکاری جوانان باید به دنبال مطالبه گری و پیگیری برنامه‌های اشتغالزایی از وزارتخانه‌های متبوع باش و باید با تمامی توان به دنبال اجرای برنامه‌های کاهش نرخ بیکاری و مطالبه گری از وزارتخانه‌های خود برای افزایش اشتغال در استان باشند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: کار‌ها با پیگیری و جدیت به نتیجه می‌رسد و همانطوری که طی چند مدت گذشته اقدامات خوبی در راستای بهبود فضای کسب و کار در استان انجام شده، در زمینه اشتغال هم باید اقدامات گسترده‌ای انجام شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته آینده استان را درخشان توصیف کزد و گفتک به دنبال ایجاد و جذب سرمایه گذاری به منظور اشتغالزایی و رونق اقتصادی در استان هستیم و مدیران وظیفه دارند این موضوع را جزو مهمترین کار‌های خود بدانند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار