دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان قم از موفقیت تیم اعزامی این هیات در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی فوتسال ناشنوایان ایران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ 19 October 2022

به گزارش تابناک قم، توحید محمدی در قم اظهار کرد: قم همواره در فوتسال ناشنوایان تیمی آماده، پرقدرت و مدعی قهرمانی بوده و به لطف خدا و با همت و تلاشی که کادر و بازیکنان داشتند، بار دیگر تیم فوتسال ناشنوایان قم در مسابقات کشوری به مقام نخست دست پیدا کرد.

وی افزود: تیم فوتسال ناشنوایان و کم‌شنوایان قم در این رقابت‌ها که به میزبانی زاهدان به انجام رسید بازی‌ها را با قدرت استارت زد و در گام نخست با نتیجه پرگل و جالب توجه 13 بر 2 تیم سمنان را شکست داد، سپس 5 بر 2 از سد تیم لرستان گذشت و در بازی سوم 6 بر 4 تیم کرمان را شکست داد.

دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان قم اضافه کرد: فوتسالیست‌های با استعداد و توانمند ناشنوای قم در مرحله نیمه نهایی برابر تیم هیات خراسان‌رضوی به میدان رفته و این بازی نزدیک و نفس‌گیر را با نتیجه 3 بر 2 به نفع خود رقم زدند تا مجوز حضور در فینال را کسب کنند.

وی با بیان اینکه 15 تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند، در پایان یاد آور شد: تیم زاهدان که در مرحله نیمه‌نهایی همدان را شکست داده بود، در بازی فینال حریف تیم هیات قم شد ولی این فوستالیست‌های آماده ما بودند که بازی را 4 بر 2 به نفع خود تمام کرده و با شایستگی عنوان نخست و قهرمانی این دوره از فوتسال ناشنوایان ایران را به دست آوردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار