استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه ساخت و ساز‌های بی ضابطه چهره کلانشهر کرمانشاه را بسیار زشت کرده است و باید این روند ضد توسعه متوقف شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 20 October 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه بهمن امیری‌مقدم در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور معاون اقتصادی استاندار و نمایندگان بخش خصوصی و مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: کرمانشاه نیازمند مدیران تحول‌گراست و مدیرانی که از ایجاد تحول در حوزه خود ناتوان هستند باید کنار بروند.

وی در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر ضرورت تقویت نظارت‌ها در حوزه ساخت و ساز‌های شهری، گفت: دادگستری و دستگاه‌های نظارتی باید با کسانی که اساس و شاکله شهر را به هم ریخته اند، برخورد جدی انجام دهند.

امیری مقدم تاکید کرد: دادستانی باید با شهردارانی که در انجام وظایف قانونی خود در زمینه نظارت بر ساخت و ساز‌های خلاف قانون، کوتاهی می‌کنند، قاطعانه برخورد کند.

استاندار عنوان کرد: متاسفانه برخی از مجتمع‌های تجاری معروف این شهر فاقد فضای پارکینگ هستند و این خیانت به حقوق شهروندی است و باید با عاملان این تخلفات برخورد جدی شود.

وی تاکید کرد: قرار نیست حقوق شهروندی قربانی شود تا یک فرد به حداکثر سود خویش برسد.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: ساختمان‌هایی که تخلف آشکار دارند باید پلمب و تخریب شوند.

وی دریافت هرگونه مبلغ از افراد بابت شروع ساخت و ساز، پیش از طرح پرونده در ماده ۱۰۰ را غیرقانونی دانست و گفت: کمیسیون ماده ۱۰۰ باید محلی برای سد کردن راه تخلفات باشد نه اینکه با فروش مجوز تخلف، به محلی برای کسب درآمد‌های مشکل دار بیشتر برای شهرداری تبدیل شود و این مجموعه باید با کنار گذاشتن این رویه‌ها، از طریق تعریف پروژه‌های اقتصادی به دنبال کسب درآمد‌های پایدار برای خود باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار