رئیس شورای هیئت های مذهبی فارس با اشاره به اینکه فارس بالغ بر هفت هزار و شیراز ۷۰۰ هیئت مذهبی را در خود جای داده اند، گفت: این تعداد هیئت در فارس و شیراز به طور حتم ظرفیت خوبی محسوب می شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 07 October 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان: مظفر مختاری، رئیس شورای هیئت های مذهبی فارس شب گذشته (14مهر) در نشست روسای شورای هیئت های مذهبی استان های سراسر کشور که در تالار ملاصدرا باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار شد، گفت: فارس بالغ بر هفت هزار هیئت مذهبی دارد.

 وی با اشاره به اینکه شهر شیراز به تنهایی 700 هیئت مذهبی را در خود جای داده است، اظهار داشت: این تعداد هیئت در فارس و شیراز به طور حتم ظرفیت خوبی محسوب می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تلاش در خصوص کسب امتیاز میزبانی اجلاس پیرغلامان، تصریح کرد: 15 مقاله در این خصوص به شکل کتاب جمع آوری شده که در یک هزار نسخه در اجلاس توزیع خواهد شد.

 وی از تهیه کتاب انواع عزاداری های شیراز خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه این کتاب به اجلاس نرسید.

 این مقام مسئول ضمن اشاره به نقش شوراها در ترویج فرهنگ دینی، اضافه کرد: نبود یك راهكار قانونی برای شوراهای مذهبی مقداری مشكلات را برای شوراها پیش می آورد كه از این رو لازم است در دولت و مجلس پیگیری شود تا مصوباتی ایجاد شود زیرا معتقدیم مصوبات شورای هیئت های مذهبی باید توسط همه ارگان ها بر مرحله اجرا برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار