سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: گردشگری مقاومت در راستای پیوست فرهنگی جبهه مقاومت اسلامی و استفاده از ظرفیت شهرها و کشورهای جغرافیای مقاومت شکل‌گرفته و دبیرخانه دائمی آن نیز در این شهر دایر خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 25 October 2022

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی نژاد در نشست تخصصی گردشگری مقاومت با حضور فعالین شهرها و کشورهای جغرافیای مقاومت که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به طرح«چله بهشت» به مناسبت ۴۰ روز باقی‌مانده تا برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، اظهار کرد: قالب این ۴۰ روز، فعالیت‌های فرهنگی به یاد یکی از شهدای استان در سطح مدارس و سایر نهادهای عمومی در حال برگزاری است.

وی سالروز نام‌گذاری ورود حضرت معصومه(س) به قم، به «روز قم» را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم در طرح‌ریزی نشست تخصصی گردشگری مقاومت، تقارن روز قم امسال با دومین کنگره ملی شهدای استان بود و از طرفی بیش از ۴۰۰ شهید جبهه مقاومت اسلامی در شهر قم مدفون هستند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با نقش مهم قم در حمایت فکری و پیوست فرهنگی جبهه مقاومت اسلامی، ابراز کرد: نشست گردشگری مقاومت در راستای پیوست فرهنگی جبهه مقاومت اسلامی و استفاده از ظرفیت شهرها و کشورهای جغرافیای مقاومت شکل‌گرفته و دبیرخانه دائمی آن نیز در این شهر دایر خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار