دو بازی پشت سر هم در این هفته کار را برای ما کمی سخت کرده است، فشاری زیادی را به تیم لبنیات هراز وارد کرده است.امیدوارم تا چهارشنبه آینده شرایط تیم مساعد تر شود و بتوانیم بازی قابل قبولی مقابل تیم فولاد سیرجان ارایه دهیم
کد خبر: ۱۰۷۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱ 29 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، بعد از برد لبنیات هراز آمل مقابل راه یاب ملل؛بهروز عطایی: از عملکرد تیم لبنیات هراز نسبت به هفته های گذشته راضی نیستم

لبنیات هراز آمل در هفته ششم از  مسابقات لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل به مصاف راه یاب ملل مریوان رفت که نهایت با نتیجه سه بریک حریفش را با شکست بدرقه کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی باشگاه لبنیات هراز آمل، بهروز عطایی سرمربی  از عملکرد شاگردان تیمش راضی نبود وی با بیان اینکه شایستگی و اطلاعاتی که از تیم خودمان داریم   طبعا انتظارات ما نیز زیاد است اما بیماری و مصدویت بازیکنانم آسیبی زیادی به تیم ما رسانده است.

عطایی در ادامه گفت: مهمترین موضوعی برایمان مشکل کرده است،آنفولانزای توخته و علی رمضانی در یک هفته اخیربوده است که به مهره های اصلی مان اسیب رسانده است.

وی در ادامه افزود:دو بازی پشت سر هم در این هفته کار را برای ما کمی سخت کرده است، فشاری زیادی را به تیم لبنیات هراز وارد کرده است.امیدوارم تا چهارشنبه آینده شرایط تیم مساعد تر شود و بتوانیم بازی قابل قبولی مقابل تیم فولاد سیرجان ارایه دهیم.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل در ادامه با اشاره به بازی هفته هفتم مقابل فولاد سیرجان اشاره کرد که بازی دو تیم اول جدول جذابیت های خاص خودش دارد و امیدوارم که بتوانیم پیروز میدان باشیم.

عطایی سرمربی تیم لبنیات هراز با تعریف از تیم سخت کوش راه یاب ملل گفت :مریوانی ها بسیار منسجم ظاهر شدند و شک نکنید در هفته های آینده برای گفتن دارنند به آرش صادقاینی تبریک می گویم و برای تیم خوب راه یاب ملل آرزوی موفقیت دارم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار