کد خبر: ۱۰۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 07 October 2015
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان گفت: در حاشیه اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سراسر کشور مراسم 90 سالگی تاسیس اتاق گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، روسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سراسر کشور دقایقی پیش به پاس احترام به مجاهدت‌های شهید روحانی میرزا کوچک‌خان جنگلی بر مزار وی در سلیمان‌داراب رشت حضور یافتند.

روسای اتاق‌های بازرگانی کشور از خانه میرزا کوچک در محله استادسرای رشت بازدید کردند و از نزدیک با تاریخ مبارزات این بزرگ‌مرد آشنا شدند.

به گزارش فارس، اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سراسر کشور بعداز ظهر فردا به میزبانی گیلان برگزار می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان در حاشیه بازدید مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: هدف از برگزاری این اجلاس تعامل و تفاهمات درباره فعالیت اقتصادی بخش‌خصوصی در سراسر کشور است.

هادی تیزهوش‌تابان با بیان اینکه اجلاس مذکور با حضور استاندار گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در حاشیه اجلاس، مراسم 90 سالگی تاسیس اتاق گیلان نیز برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار