تنها حسرت من این است، که تماشاگران در این بازی نیستند. دوست داشتم هواداران نساجی بیایند و از بازی لذت ببرند. چرا سوپر جام ارزش واقعی را در فوتبال ایران ندارد و نحوه برگزاری‌اش را می‌بینید. امیدوارم ارزش سوپرجام مورد توجه قرار بگیرد
کد خبر: ۱۰۷۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ 01 November 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی باشگاه نساجی ، حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران سه‌شنبه شب در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال تهران در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال ایران اظهار کرد: قبل از هر چیز، از هیات فوتبال استان کرمان، مسوولان و عزیزان‌مان در باشگاه مس کرمان تشکر می‌کنم که این فضا را مهیا کردند که سوپرجام را برگزار کنیم.

وی افزود: این بازی سختی برای هر دو تیم است. ما هفته قبل، بازی خود را واگذار کردیم اما یک تیم هستیم و خود را ریکاوری کردیم و آماده این بازی هستیم. امیدوارم یک بازی خوب و تاکتیکی‌  ببینیم و مسائل حاشیه‌ای نداشته و مسائل فنی داشته باشد.

سرمربی نساجی مازندران خاطرنشان کرد: تنها حسرت من این است، که تماشاگران در این بازی نیستند. دوست داشتم هواداران نساجی بیایند و از بازی لذت ببرند. چرا سوپر جام ارزش واقعی را در فوتبال ایران ندارد و نحوه برگزاری‌اش را می‌بینید. امیدوارم ارزش سوپرجام مورد توجه قرار بگیرد.

او درباره شرایط تیمش خاطرنشان کرد: در لیگ پیش می‌آید که شما روز بد داشته باشید. در بازی قبلی لیگ، توپی که منجر به گل شد، به خاطر اشتباه داوری بود و شیرازه تیم را از هم پاشید. ما همیشه نشان دادیم یک تیم خوب هستیم. کار تیمی حرف اول را می‌زند و ما برای بازی سوپرجام آماده هستیم.

مطهری درباره محل برگزاری دیدار سوپرجام اظهار کرد:‌ بحث هتل بود که تیم در نهایت توانست یک هتل خوب بگیرد. این‌جا خیلی خوب است و شرایط خوبی داریم و از باشگاه نساجی و مسوولان شهر کرمان تشکر می‌کنم. سعی می‌کنیم نگاه‌مان حرفه‌ای باشد.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت:‌ هفته پیش بازیکنان با سرماخوردگی مواجه شدند و شرایط خوبی نداشتیم اما بازیکنان در حال حاضر شرایط خوبی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار