مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)با حضور خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان به امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ 02 November 2022

به گزارش تابناک قم، مسجد مقدس جمکران همانند با برگزاری مراسم‌های عزاداری، توسل و دعاخوانی، میزبان خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان به امام زمان(عج) بوده است.

یکی از برنامه‌های خادمان مسجد مقدس جمکران برای زائران برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بوده است.

همچنین مراسم استغاثه به امام زمان(عج) و توسل به حریم کبریا با مرثیه خوانی علی مالکی‌نژاد دنبال و در این مراسم یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) همزمان با هفتمین شب شهادت آن‌ها گرامی داشته شده است. 

مسجد مقدس جمکران چهارشنبه شب نیز ویژه برنامه‌ای را به مناسبت ولادت امام عسکری(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی و مدیحه سرایی سیدرضا نریمانی برگزار می‌کند.

در هفته جاری مراسم قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دشتی و قرائت دعا توسط مصطفی سماواتی و مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی و قرائت دعا توسط علی مهدوی‌نژاد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، همزمان با ۱۳ و ۱۴ آبان‌ماه نیز ویژه برنامه‌های مختلفی به مناسبت سالروز رحلت شهادت‌گونه حضرت فاطمه معصومه(س) در مسجد مقدس جمکران پیش‌بینی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار